10 tips για να μην σε πονάνε τα ψηλά τακούνια σου

τακούνια

Όλες μας αγαπάμε τα ψηλοτάκουνα παπούτσια, το πώς μας ψηλώνουν και μας λεπταίνουν, το πώς μπορούν ένα απλό ντύσιμο κυριολεκτικά να το μεταμορφώσουν σε απόλυτα θηλυκό αλλά και επίσημο.

Τα πόδια μας φαίνονται μακριά και λεπτά με τα ψηλοτάκουνα, αλλά όπως έχει πει και ο Christian Louboutin, ο απόλυτος μετρ του είδους, «τα ψηλά τακούνια είναι απόλαυση μετά πόνου» .

Αυτό δυστυχώς είναι η αλήθεια καθώς τα ψηλοτάκουνα δεν παρέχουν άνεση και ενώ αισθανόμαστε τόσο ωραία φορώντας τα, από κάποιο σημείο και μετά ο πόνος κάνει την εμφάνιση του με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να χαρούμαι τα παπούτσια μας και να μην αντέχουμε το περπάτημα. Η ώρα περνάει, τα πόδια μας πρήζονται και αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πότε θα έρθει η ώρα να τα βγάλουμε ή και γιατί τα φορέσαμε;!

Ευτυχώς, υπάρχουν μυστικά τα οποία θα σε βοηθήσουν να ...σταθείς περισσότερη ώρα πάνω στα ψηλά τακούνια σου:

1. Μην αγοράζεις πιο στενά παπούτσια, από το νούμερό σου, με την ελπίδα ότι θα ανοίξουν και ότι κάποια μέρα δεν θα σε πονάνε. Πριν αγοράσεις τις γόβες σου βεβαιώσου ότι δεν σε στενεύουν καθόλου και ότι εφαρμόζουν σωστά στο πόδι σου.

2. Αγόρασε ορθοπεδικά βοηθήματα τα οποία θα ανακουφίσουν το πόδι σου από τους πόνους λόγω βάρους, όπως πέλματα σιλικόνης ή ανύψωσης καμάρας.

3. 
Εάν φοράς ψηλά τακούνια στη δουλειά σου, κάνε μικρά διαλλείματα βγάζοντας τα για να χαλαρώσεις τα πέλματα σου από την πίεση.

4.  Πριν φορέσεις τα τακούνια σου, βάλε τα πόδια σου κάτω από κρύο νερό για κάποια λεπτά και έπειτα άπλωσε μία ενυδατική κρέμα και φόρεσε τα παπούτσια σου πριν προλάβει να απορροφηθεί.

5.  Δύο ημέρες πριν από το πάρτι στο οποίο είσαι καλεσμένη και θα βάλεις ψηλοτάκουνα, φόρεσε τα καινούργια σου τακούνια μέσα στο σπίτι με μάλλινες κάλτσες, έτσι θα ανοίξουν όσο χρειάζεται για να μην σε χτυπήσουν χωρίς να ξεχειλώσουν.

6. Μην κάνεις πεντικιούρ και απέφυγε το τρίψιμο με πέτρα στις ευαίσθητες περιοχές του ποδιού λίγο πριν φορέσεις τακούνια. Περιποιήσου τις φτέρνες σου αλλά άφησε τα ευαίσθητα σημεία εκτός, το δέρμα σου θα είναι πιο ευαίσθητο και ταλαιπωρημένο με αποτέλεσμα ο πόνος να είναι διπλός αλλά και θα επιδεινωθεί η σκλήρυνση μέσα στις επόμενες ημέρες.

7.  Άλλαξε τη σόλα του παπουτσιού
με μία δερμάτινη ή σόλα από τζελ, έτσι θα απορροφώνται καλύτερα οι κραδασμοί προκαλώντας σου λιγότερο πόνο.

8. Μην αγοράζεις τακούνια το πρωί, προτίμησε το απόγευμα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας τα πόδια σου πρήζονται και μεγαλώνουν περίπου μισό νούμερο, άρα καλό είναι να αγοράσεις κάτι όσο τα πόδια σου είναι σ' αυτό το ...νούμερο. Τα τακούνια, που κυρίως τα φοράς τις βραδινές ώρες, καλό θα ήταν να τα ψωνίζεις όταν το πόδι σου θα είναι στο σωστό μέγεθος.

9. Τύλιξε το 3ο και το 4ο δάχτυλο των ποδιών σου με χαρτοταινία ή σελοτέιπ. Αυτό το tip είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο καθώς υπάρχει ένα νεύρο ανάμεσα στα δύο αυτά δάχτυλα το οποίο ευθύνεται για όλο τον πόνο που σε βασανίζει κάθε φορά. Η ταινία σε αυτό το σημείο μειώνει την πίεση που ασκείται στο σημείο αλλά και τον πόνο.

10. Κάνε μασάζ και ποδόλουτρο όταν γυρίσεις σπίτι και βγάλεις τα παπούτσια σου, δεν θα σε απαλλάξει από τον πόνο που έχεις βιώσει όλο το βράδυ αλλά σίγουρα θα σε ανακουφίσει και θα τονώσει την κυκλοφορία του αίματος.