10 τροφές που μειώνουν την επιθυμία για γλυκό


Πώς θα μειώσεις την επιθυμία σου για κάτι γλυκό;

Οι περισσότερες από εμάς είναι δύσκολο να καταπολεμήσουμε τις λιγούρες για κάτι γλυκό, ειδικά όταν είμαστε σε δίαιτα, με αποτέλεσμα κάθε φορά να στρεφόμαστε σε τροφές που είναι γέματες θερμίδες. Ωστόσο υπάρχουν δέκα τρόφιμα που μπορούν να μετριάσουν την επιθυμία μας για κάτι γλυκό και να μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

Φρούτα

Τα φρούτα έχουν γλυκιά γεύση και περιέχουν και πολλά ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, επιτρέποντάς σας να διατηρήσετε μια υγιεινή διατροφή. Ξεκινήστε να τρώτε φρούτα που είναι ελαφρώς υψηλότερα σε σάκχαρα, όπως μάνγκο ή σταφύλια.

Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα είναι μία από τις πιο λαχταριστές τροφές που τρώμε όταν επιθυμούμε κάτι γλυκά. Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε μια πιο υγιεινή επιλογή αντικαθιστώντας την σοκολάτα γάλακτος με  μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει 70% κακάο, αντιοξειδωτικά αλλά και συστατικά που βοηθούν στην καλή λειτουργία του οργανισμού.

Μπάρες δημητριακών

Δοκιμάστε να ανκαταναλώσετε μιά μπάρα δημητριακών με βρώμη ή αποξηραμένα φρούτα για επιδόρπιο. Επιλέξτε μπάρες  χωρίς ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες που περιέχουν ξηρούς καρπούς.

Σπόροι Τσία

Οι σπόροι Chia που περιέχονται σε μπισκότα αλλά και μπάρες δημητριακών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές ίνες, που σημαίνει πως θα σας βοηθήσουν να αισθανθείτε πλήρεις για μεγάλο χρονικό διάστημα και να περιορίσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη.

Όσπρια

Τα όσπρια, όπως οι φακές, τα φασόλια και τα ρεβίθια, αποτελούν πλούσιες πηγές πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Η ένταξη τους στη διατροφή σας θα μπορούσε να ενισχύσει την προσπάθειά σας να χάσετε κιλά, μειωνοντάς σας την όρεξη για γλυκό.

Xουρμάδες

Οι χουρμάδες είναι εξαιρετικά θρεπτικοί και έχουν γλυκια γεύση. Αποτελούν μεγάλη πηγή φυτικών ινών, καλίου και σιδήρου. Δοκιμάσετε να τους συνδυάσετε με καρύδια και αμύγδαλα ώστε να εξισορροπίσετε τη γλυκύτητα τους.

Αποξηραμένα δαμάσκηνα

Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα είναι εξίσου γλύκα με τους χουρμάδες και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Δοκιμάστε τα ως εναλλακτική λύση σε κάποιο επιδόρπιο με καράμελα ή σοκολάτα.

Smoothies

Η γλυκύτητα ενός φρούτου σε συνδυασμό με το γιαούρτι μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη σας για κάτι γλυκό και παράλληλα να σας προσφέρει ποικίλες θρεπτικές ουσίες. Εάν φτίαξετε ένα smoothie, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ολόκληρο το φρούτο, όχι μόνο το χυμό, έτσι μπορείτε να διατηρήσετε τις φυτικές ίνες και να λάβετε όλες τις βιταμίνες.

Ολικής άλεσης

Οι τροφές ολικής άλεσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και περιλαμβάνουν βιταμίνη Β, μαγνήσιο, σίδηρο και φώσφορο. Η κατανάλωση ολόκληρων δημητριακών έχει συνδεθεί με την υιοθέτηση μιας υγιεινής στάσης ζωής.

Τα ζυμωμένα τρόφιμα

Τα ζυμωμένα τρόφιμα όπως το γιαούρτι και το ξινολάχανο αποτελούν πηγές ωφέλιμων βακτηρίων. Τα ευεργετικά βακτηρίδια που βρίσκονται σε αυτά τα τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της ισορροπίας των «καλών» βακτηριδίων στο έντερο και να μειώσουν τον αριθμό των βακτηρίων που προκαλούν ασθένειες.

Πηγή: gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας