Το 1962 η Αλίκη είχε στο ενεργητικό της τεράστιες επιτυχίες όπως την ‘’Αστέρω’’, ‘’το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο’’, την ‘’Μανταλένα’’ και την ‘’Αλίκη στο ναυτικό’’. Έχει ήδη πάρει το τίτλο της εθνικής ΑΒ από την εκδότρια των εικόνων, Ελένη Βλάχου. Ήταν η σταρ της Ελλάδας. Είχε όμως ένα στόχο, να γίνει σταρ και στον υπόλοιπο κόσμο.
Του Λευτέρη Λαμπράκη
Πείθει τον φιλοποίμενα Φίνο να κάνει μια συμπαραγωγή με ξένη εταιρία για την προσωπική της προβολή στο εξωτερικό. Ο Φίνος που την λάτρευε γιατί ήταν το καλό του χαρτί πείθεται. Έτσι επιστρατεύεται ο σκηνοθέτης Ρούντολφ Ματέ που ήταν και ο κινηματογραφιστής της Ρίτα Χέιγουορθ στην Γκίλντα. Ο Μάνος Χατζιδάκις που έχει μόλις κερδίσει το πολυπόθητο όσκαρ και ο καλύτερος Έλληνας διευθυντής φωτογραφίας , ο Αριστείδης Καρύδης Φουκς που τότε είχε ερωτική σχέση με την Αλίκη.
Η αγγλική εταιρία Ακουάριους που έκανε την συμπαραγωγή πρότεινε για πρωταγωνιστή τον εικοσιπεντάχρονο ανερχόμενο άγγλο τραγουδιστή Τζες Κόνραντ και για μητέρα της Αλίκης την αγγλίδα θεατρική ηθοποιό Κάθριν Καθ. Να σημειώσουμε ότι ο Φίνος ήταν εξοργισμένος με την επιλογή του πρωταγωνιστή. Το σενάριο της ταινίας είχε αναλάβει ο Τζορτζ σεν Τζορτζ.
Ένας πλούσιος ομογενής ελληνοαμερικανικός που οφείλει την περιουσία του στην εφεύρεση μιας πικάντικης σάλτσας, πεθαίνει και αφήνει μια μεγάλη κληρονομιά την οποία όμως οι ενδιαφερόμενοι δεν γνωρίζουν που βρίσκεται. Ο πλειμποι ανιψιός κληρονομεί όμως και ένα νησί, το νησί της ευτυχίας. Εκεί είναι δήμαρχος η μητέρα της Αλίκης και προσπαθεί να αποτρέψει τον κληρονόμο να κάνει άνω κάτω το νησί. Ο κονραντ ερωτεύεται με την Αλίκη και στο τέλος της ταινίας μαζί βρίσκουν αναπάντεχα και το μυστικό της κληρονομιάς.
Το ‘’ποτέ την Κυριακή’’ που παιζόταν σε όλο τον κόσμο από το 1961 και η Αλίκη με την ‘’Μανταλένα’’ που πήγε πολύ καλά στις κάννες δημιούργησαν την ιδέα του σεναρίου που τελικά αποδείχτηκε αδιάφορο και ανόητο. Η ταινία γυρίζεται στην υπέροχη γραφική Ίο. Στο έργο αυτό η Αλίκη οργιάζει. Λάμπει μπροστά στην κάμερα, χορεύει, τραγουδάκι συγκινεί με τα υπέροχα τραγούδια του Χατζιδάκι.
Στο τέλος της ταινίας ο Ματέ δηλώνει ενθουσιασμένος πως το εκφραστικότερο πρόσωπο στον κινηματογράφο είναι η Αλίκη. Η ίδια όμως δεν είναι ενθουσιασμένη ούτε με τον σκηνοθέτη της, ούτε με το σενάριο που το έβρισκε γλυκανάλατο. Όσο για παρτενέρ θα προτιμούσε τον Παπαμιχαήλ , αλλά τότε ήταν τσακωμένοι.
Η ταινία θα κοστίσει πάνω από έξι εκατομμύρια δραχμές στον Φίνο τότε που μια ασπρόμαυρη ταινία στοίχιζε ένα εκατομμύριο δραχμές. Η πρώτη προβολή έγινε στο Λονδίνο παρουσία της Αλίκης τον Ιούνιο του 1963.