Φτιάξ’ το! Πικάντικα και τραγανά τηγανητά αβοκάντο με ελάχιστες θερμίδες!

avocado basic

Το  αβοκάντο είναι superfood, δίνει ενέργεια και βοηθάει στη  διατροφή.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ

4 μερίδες

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ

  • 3/4 του φλιτζανιού φρυγανιά τριμμένη για πανάρισμα
  • 2 κ.σ. λιναρόσπορο
  •  1 κ.σ. σκόνη απαλού τσίλι
  • 1 αυγό
  • 2 καθαρισμένα αβοκάντο
  • ελαιόλαδο σε  σπρέι
  •  αλάτι
  • καυτερή σος ή άλλη σος της επιλογής σου

 

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

  • Προθερμαίνεις τον φούρνο στους 250 C
  • Ανακατεύεις σε ένα μπολ το πάνκο, το λιναρόσπορο, και το τσίλι.
  •  Σε ένα άλλο μπολ χτυπάς το αυγό.
  • Κόβεις τα αβοκάντο σε 16 μπαστουνάκια, τα βουτάς στο αυγό και μετά στο μείγμα με το πάνκο, το λιναρόσπορο, και το τσίλι και τα μεταφέρεις ένα ένα σε λαδόκολλα.
  • Ψεκάζεις με λάδι και τα ψήνεις μέχρι να ροδίσουν εξωτερικά για 10-12 λεπτά.
  • Τα αλατίζεις και τα περιχύνεις με καυτερή σος ή άλλη της επιλογής σου.

Διατροφική αξία: 193 θερμίδες ανά μερίδα, 14 γρ. λίπους, 15 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. πρωτεΐνες

 

Δες το βίντεο για να καταλάβεις πόσο εύκολο και νόστιμο είναι αυτό το σνακ