Τρόποι για να αποφύγεις να πάρεις κιλά αυτές τις γιορτές


Οι γιορτές έφτασαν και μαζί τους και όλα αυτά τα ακαταμάχητα φαγητά και γλυκά που τις συνοδεύουν. Αυτή η εποχή του χρόνου χαρακτηρίζεται από πολλούς γευστικούς πειρασμούς και σε συνδυασμό με το άγχος των γιορτών και τον κρύο καιρό είναι πολύ πιθανό να ενδώσεις.
Σύμφωνα με έρευνες οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν βάρος κατά τη διάρκεια των γιορτών. Οπότε είτε έχεις παρατηρήσει να παίρνεις βάρος κατά τη διάρκεια περασμένων γιορτών είτε όχι οι πιθανότητες που έχεις να αυξηθεί το βάρος σου αισθητά ή ανεπαίσθητα τα Χριστούγεννα είναι περισσότερες.

Σίγουρα όλες θέλουμε να δοκιμάσουμε κάθε χριστουγεννιάτικη λιχουδιά αφού το φαγητό των Χριστουγέννων είναι ένας από τους λόγους που ανυπομονούμε για αυτά. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν μυστικά για να περιορίσεις την αύξηση βάρους σου τα Χριστούγεννα.

Εστίασε στα φαγητά της εποχής. Υπάρχουν τόσα πολλά διαθέσιμα φαγητά αποκλειστικά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και πρέπει σίγουρα να τα απολαύσεις. Μην στερήσεις από τον εαυτό σου τις λιχουδιές και τα φαγητά που ανυπομονούσες να φας, φάε όλα αυτά που θέλεις πραγματικά με μέτρο και περιόρισε τις θερμίδες και τα λίπη σε φαγητά που δεν είναι τα ‘’αγαπημένα’’ σου. Το μυστικό είναι να είσαι επιλεκτική.

Περιόρισε τις λιγούρες σου. Το να περιορίσεις τις λιγούρες σου σημαίνει ότι πρέπει να προσπαθήσεις να έρθεις σε επαφή με το σώμα σου και να κατανοήσεις πότε πραγματικά πεινάς και έχεις ανάγκη να φας. Όταν τρως προσπάθησε να τρως συνειδητά και αργά ενώ σημαντικό είναι να προσπαθήσεις να καταλάβεις πότε το σώμα σου έχει χορτάσει και πρέπει να σταματήσεις. Το να τρως όταν το σώμα σου το έχει ανάγκη επειδή πεινάς αλλά και το να σταματάς θα σε βοηθήσει να περιορίσεις το άσκοπο φαγητό αλλά και την αύξηση βάρους.

Κράτα τους πειρασμούς έξω από το σπίτι σου. Εάν σκοπεύεις να διοργανώσεις κάποιο πάρτι κατά τη διάρκεια των διακοπών ήδη γνωρίζεις ότι τα φαγητά που έχουν περισσέψει μπορούν να κρατήσουν για ημέρες και εσύ να βρεθείς πολύ μετά το πάρτι να τρως κέικ επειδή πολύ απλά υπήρχε στο ψυγείο. Κράτησε τους πειρασμούς μακριά από τον χώρο σου, σύμφωνα με μελέτες το να δεις και μόνο ένα φαγητό είναι αρκετό για να το λιγουρευτείς και να πυροδοτήσει την επιθυμία σου να το φας.

Αύξησε την κατανάλωση των φρούτων και των λαχανικών. Αυτός είναι ένας κανόνας που ιδανικά θα έπρεπε να ακολουθείς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στη συγκεκριμένη περίοδο τα φρούτα και τα λαχανικά λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε νερό σου δίνουν την αίσθηση ότι έχεις χορτάσει γρηγορότερα αποφεύγοντας έτσι την υπερκατανάλωση φαγητών με πολλές θερμίδες ενώ μειώνουν αισθητά τις λιγούρες.

Περιόρισε το αλκοόλ. Η υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες που έχει το αλκοόλ είναι γνωστή και οι θερμίδες που θα καταναλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια ενός πάρτι μπορούν να αυξηθούν πολύ γρήγορα χωρίς να το καταλάβεις. Εάν θέλεις να πιεις αλκοόλ προτίμησε λευκά ποτά όπως λευκό κρασί ή τζιν και απέφυγε να τα συνοδεύσεις με αναψυκτικά που έχουν ζάχαρη, προτίμησε σόδα ή λεμόνι.
Το να βρεις ένα ποτό με λίγες θερμίδες το οποίο θα πίνεις σιγά θα σε βοηθήσει να πιεις λιγότερο, να έχεις απόλυτο έλεγχο του τι θα φας αλλά και στο να γνωρίζεις πόσες θερμίδες κατανάλωσες στο πάρτι.