Τρως υγιεινά αλλά δεν αδυνατίζεις; 5 λόγοι που δεν «λειτουργεί» η διατροφή σου


Τι κάνεις λάθος και δεν χάνεις κιλά;

Δεν έχουν όλες οι δίαιτες τα ίδια αποτελέσματα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή και δεν ξεφύγετε από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, κάποιες φορές δεν χάνετε τα κιλά που θέλετε. Γιατί συμβαίνει αυτό;

1.Σας απασχολούν μόνο οι θερμίδες

Οι περισσότεροι δίνουν μεγάλη προσοχή στις θερμίδες που προσλαμβάνουν και όχι στην θρεπτική αξία των τροφών που βάζουν στο πιάτο τους. Αν θέλετε να χάσετε κιλά πρέπει να επιλέγετε σωστά τις τροφές. Εάν τρώτε ένα σνακ 100 θερμίδων και δεν έχει θρεπτική αξία, τότε δεν θα σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Προτιμήστε ένα σνακ με περσότερες θερμίδες και με μεγαλύτερη θρεπτική αξία που θα σας κρατήσει για περισσότερες ώρες χορτάτες.

2.Αγχώνεστε πολύ και κοιμάστε λίγο

Ακόμη και αν κάνετε την πιο σωστή διατροφή και γυμνάζεστε τακτικά, εάν έχετε υψηλά επίπεδα στρες, το σώμα σας μπορεί να κρατάει περισσότερο σωματικό λίπος αντί να το καίει. Αφιερώστε λίγο χρόνο μέσα στην εβδομάδα για επιπλέον ύπνο ή για λίγη γιόγκα. Ο διαλογισμός και η σωματική και πνευματική ηρεμία μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα.

3.Δεν τρώτε αρκετά

Το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν αρχίζετε δίαιτα είναι να μειώσετε την ποσότητα του φαγητού. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να λιμοκτονείτε, με το να αποφεύγετε γεύματα καθώς θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα. Εάν τρώτε ελάχιστα τότε το σώμα σας μπορεί να αποθηκεύει περισσότερες θερμίδες ως προστατευτικό μηχανισμό. Μπορεί επίσης να μειώσει του ρυθμούς μεταβολισμού. Το αίσθημα πείνας δεν σημαίνει ότι χάνετε βάρος, θα πρέπει απλά να βρείτε τη σωστή ισορροπία.

Διάβασε τη συνέχεια στο : Unique By Ermes

 Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας