Εγκυμοσύνη: Τι δεν πρέπει να τρως κατά τη διάρκεια

εγκυμοσύνη

Οι περισσότερες γυναίκες πρέπει να παίρνουν 10 - 12,5 κιλά στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η αύξηση του βάρους ποικίλλει και εξαρτάται από το βάρος σας πριν μείνετε έγκυος. Εάν σας απασχολεί, συζητήστε το με τον γιατρό σας. Μπορεί να έχει κάποιες συγκεκριμένες συμβουλές να σας δώσει, εάν ζυγίζετε πάνω από 100 ή λιγότερο από 50 κιλά.Ο Στέφανος Χανδακάς, Μαιευτ ήρας - Ενδοσκοπικός χειρουργός - Γυναικολόγος συμβουλεύει:

Αποφύγετε την κατανάλωση όλων των ειδών πατέ και τα μουχλιασμένα, μαλακά τυριά όπως το ροκφόρ, το μπρι και το καμαμπέρ και παρόμοια μπλε τυριά, όπως το Stilton και το Danish blue, λόγω του κινδύνου του μικροβίου που ονομάζεται λιστέρια. Μπορείτε να τρώτε σκληρά τυριά, όπως τσένταρ και παρμεζάνα και άλλα από παστεριωμένο γάλα όπως φέτα, κατσικίσιο τυρί, μοτσαρέλα και κρεμώδες τυρί. Παρόλο που η λιστέρια είναι μια πολύ σπάνια μόλυνση, είναι σημαντικό να είστε ιδιαίτερα προσεκτική γιατί ακόμα και η ελαφριά μορφή αυτής της μόλυνσης μπορεί να προκαλέσει αποβολή ή σοβαρής μορφής αρρώστια στο νεογέννητο μωρό.

Διαβάστε περισσότερα στο infokids.gr