Τα 6 μυστικά μιας επιτυχημένης δίαιτας

μυστικά δίαιτα

Για να πετύχει μια δίαιτα δεν αρκεί να ακολουθείτε πιστά ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο αλλά να μπορείτε να το διατηρήσετε έτσι ώστε να καταφέρετε να χάσετε τα κιλά που θέλετε. Οι περισσότερες γυναίκες όταν ξεκινούν μια δίαιτα χάνουν 1-2 κιλά στην αρχή και μετά βλέπουν τη ζυγαριά να κολλάει. Για να μην απογοητεύεστε και να φτάσετε εύκολα τον στόχο σας, δείτε 6 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ενισχύσετε την προσπάθειά σας για απώλεια κιλών και να κάνετε τη ζυγαριά να ξεκολλήσει:

1. Μην επαναπαύεστε: Εάν έχετε χάσει 1-2 κιλά, σίγουρα αισθάνεστε πιο ελαφριά και πιο όμορφη. Όμως αν θέλετε να φτάσετε εύκολα τον στόχο που έχετε θέσει, καλό είναι να μην επιτρέπετε στον εαυτό σας να επαναπαυτεί. Ακολουθήστε τη δίαιτά σας κανονικά και μην πίνετε ένα ποτό παραπάνω ή τρώτε ένα σνακ επιπλέον γιατί αυτές οι ‘κακές’ συνήθειες απλά σας δίνουν έξτρα θερμίδες.

2. Αλλάξτε τη μέθοδο γυμναστικής: Το σώμα σας μπορεί αν έχει συνηθίσει τη ρουτίνα που ακολουθείτε στο γυμναστήριο. Βρείτε νέους τρόπους να κάψετε τις θερμίδες ακολουθώντας διαφορετικά προγράμματα, όπως πιλάτες, αεροβική γυμναστική, ποδήλατο ή περπάτημα. Οι επιλογές είναι απεριόριστες.

3. Μειώστε τις θερμίδες: Κοινό μυστικό για όλες τις δίαιτες είναι πως εφόσον έχετε χάσει κάποια κιλά, καλό είναι να μειώνετε σταδιακά τις θερμίδες. Αν έχει κολλήσει η ζυγαριά σας προσπαθήστε να κόψετε 250 θερμίδες από το ημερήσιο διαιτολόγιο.

4. Μαγειρέψτε: Μια υγιεινή διατροφή απαιτεί αρκετή μαγειρική. Διαλέξτε φρέσκα υλικά και προετοιμάστε μόνες σας τα γεύματά σας. Έτσι θα είστε σίγουρη ότι το γεύμα σας είναι μαγειρευμένο με υγιεινό τρόπο και θα γλιτώσετε τις επιπλέον θερμίδες που συχνά κρύβονται στα γεύματα που παραγγέλνουμε απ’ έξω.

5. Νερό: Να πίνετε αρκετό νερό ή τσάι χωρίς ζάχαρη για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας ενισχυμένο.

6. Επαναπροσδιορίστε τους στόχους σας: Εάν έχετε χάσει κάποια κιλά, αλλά έχετε φτάσει στο σημείο να μην μπορείτε να χάσετε άλλα, μπορεί να βρίσκεστε στο ιδανικό βάρος σας. Ίσως είναι ένας τρόπος του οργανισμού σας να σας πει ότι πρέπει να σταματήσετε τη δίαιτα και να συνεχίσετε μια διατροφή συντήρησης.

Πηγή: ΓΥΝΑΙΚΑ