Τα 6 καλύτερα tips για να χάσετε κιλά σύμφωνα με τους ειδικούς

τροφές

Ξεχάστε τις ακραίες και επιβλαβείς δίαιτες

Υπάρχουν πάρα πολλές «μαγικές» δίαιτες που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε λίγες μόλις ημέρες. Δεν είναι όμως όλες σωστές και ασφαλείς για τον οργανισμό σας. Οι δίαιτες «express» μπορεί να έχουν άμεσα αποτελέσματα, δεν έχουν όμως μακροπρόθεσμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι επιδίδονται σε ταχείες δίαιτες παίρνουν πολύ γρήγορα τα κιλά που έχασαν, αν όχι και περισσότερα.

Το Popsugar σε συνεργασία με διαιτολόγους και προπονητές, βρήκε 6 ασφαλείς τρόπους για να χάσετε κιλά και να τα διατηρήσετε. Διαβάστε παρακάτω τις 6 απλές συμβουλές:

1. Μην κάνετε δίαιτα

Η δίαιτα συνήθως συνεπάγεται υπερβολική άσκηση και μείωση της πρόσληψης θερμίδων, η οποία συχνά περιλαμβάνει τον αποκλεισμό ορισμένων τροφίμων. Με αυτόν τον τρόπο όμως αποκλείονται και κάποια θρεπτικά τρόφιμα. Περιορίστε τρόφιμα όπως ζάχαρη, αλκοόλ και υδατάνθρακες που προσθέτουν κακές θερμίδες στον οργανισμό.

Οι δίαιτες δεν λειτουργούν πάντα, ενώ έρευνες δείχνουν ότι το 95% των ανθρώπων που χάνουν βάρος με δίαιτες θα το ξαναπάρουν μέσα σε ένα έως πέντε χρόνια. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βρείτε έναν θρεπτικό και κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής που θα σας προσφέρει τις απαραίτητες θερμίδες, τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός.

2. Απεριόριστα λαχανικά

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε βάρος είναι να τρώτε περισσότερα λαχανικά. Εντάξτε τα σε κάθε γεύμα και σνακ. Έχουν λίγες θερμίδες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε περισσότερα χωρίς να πάρετε βάρος. Τα λαχανικά έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που «ξεγελούν» την πείνα, βοηθώντας σας να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες ημερησίως.

3. Τροφές ολικής αλέσεως

Η διατροφή σας πρέπει να περιέχει υγιεινά και ολικής αλέσεως τρόφιμα. Περιορίστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, την πολλή ζάχαρη και το αλάτι και τα συσκευασμένα, επεξεργασμένα τρόφιμα. Καταναλώνετε τρόφιμα που αποτελούνται από συστατικά όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και άπαχες πρωτεΐνες. Η προετοιμασία των γευμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε σε καλό δρόμο.

Πολλοί άνθρωποι δοκιμάζουν να ακολουθήσουν τη μέθοδο 80/20, δηλαδή κατά 80% τρέφονται υγιεινά και ένα 20% τρώνε τροφές που τους ευχαριστούν. Αν προσπαθείτε όμως να χάσετε βάρος, τότε κατά 90% πρέπει να τρώτε υγιεινά, ανεπεξέργαστα τρόφιμα και σε σωστές μερίδες.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr