Πώς θα χάσετε τα κιλά του Πάσχα: 6+1 τρόποι να πετύχουμε τον στόχο μας

κιλά μετά το Πάσχα

Ό,τι φάγαμε, φάγαμε, ώρα να επιστρέψουμε στη σωστή διατροφή 

Όλοι μας, λίγο ή πολύ, βάζουμε κάποια έξτρα κιλά στη διάρκεια του Πάσχα. Λίγο το αρνί, λίγο τα μεζεδάκια, λίγο και το αλκοόλ, τα γλυκά και μετά θέλουμε να χάσουμε αυτά τα περιττά κιλά που μας κάνουν να αγχωνόμαστε για το καλοκαίρι. Συχνά καταφεύγουμε σε λύσεις όπως :  δίαιτες αποτοξίνωσης, 1 γεύμα την ημέρα, μόνο 2 φρούτα την ημέρα κ.λ.π. όπου συνήθως, εκτός από το ότι κάνουν ζημιά στον οργανισμό μας, δεν έχουν τα αποτελέσματα που θα θέλαμε. Παρακάτω, θα δούμε μερικούς έξυπνους τρόπους γρήγορης απώλειας βάρους  μετά τις ημέρες του Πάσχα:
1. Τρώμε τουλάχιστον 3 γεύματα την ημέρα. Σύμφωνα με έρευνες, τρία ή και περισσότερα γεύματα βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών αλλά και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας.

2. Πίνουμε νερό: Το νερό πέρα από το ό,τι μας κρατάει ενυδατωμένους, βοηθάει στην καλύτερη κατανομή των θρεπτικών συστατικών αλλά και στην αποβολή των τοξινών, όπως το λίπος.

3. Πράσινο τσάι: Είναι πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών και αυξάνει σε ένα μικρό ποσοστό τον βασικό μας μεταβολισμό μέσω της μικρο-διέργεσης που δημιουργεί λόγω του μικρού ποσοστού καφεΐνης που περιέχει.

4. Προσοχή στο αλάτι: Τα 2-3γρ επιτραπέζιου αλατιού την ημέρα είναι υπερ-αρκετά για να καλύψουν τις ημερήσιες ανάγκες μας σε νάτριο. Προτιμάμε το πράσινο αλάτι ή υποκατάστατο αλατιού.

5. Ισορροπία στις ποσότητες: Κοιτάμε οι μερίδες μας να μην είναι ούτε πολύ μικρές αλλά ούτε και του εστιατορίου. Η ιδανική μερίδα είναι κάπου στη μέση.

6. Ποιότητα στις τροφές που επιλέγουμε: Προτιμάμε άπαχα κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών (2% γιαούρτι, cottage light, ανθότυρο), καλά λιπαρά όπως ταχίνι, φυστικοβούτηρο, ωμό ελαιόλαδο (σε μικρές ποσότητες λόγω του μεγάλου θερμιδικού φορτίου) και ποιοτικούς υδατάνθρακες όπως πατάτες, ρύζι και ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

6 + 1. Άσκηση: Το σημαντικότερο όλων είναι η άσκηση.  Τα 30-60λεπτά μέτριας φυσικής δραστηριότητας είναι αρκετά ώστε να επιτύχουμε τον στόχο μας και μια καλύτερη υγεία.

Καραμανίδης Βασίλειος Bs.c, RD , Απόφοιτος του Queen Margaret University of Edinburgh

Ιδρυτής του διαιτολογικού κέντρου VK nutrition

Τηλ: 211 4048438

Email: info@vknutrition.gr

 

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας