Πώς θα χάσεις το λίπος από την κοιλιά σε 2 μόλις εβδομάδες


Είναι δύσκολο να απαλλαγούμε από αυτό, υπάρχει όμως τρόπος

Πολλές φορές και ενώ θεωρείτε ότι είστε σε καλή φυσική κατάσταση ή ότι η διατροφή σας είναι η σωστή, έρχεται η στιγμή που συνειδητοποιείτε ότι το αγαπημένο σας ρούχο δεν σας χωράει. Αυτό πιθανά σημαίνει ότι έχει συσσωρευτεί λίπος στην κοιλιακή χώρα, χωρίς να το καταλάβετε. Πολλοί μπορεί να είναι οι παράγοντες που έχουν οδηγήσει σ' αυτό το αποτέλεσμα, και μάλιστα συνήθως είναι επιβαρυντικοί και για την υγεία μας. Οι πιο βασικοί είναι η κακή διατροφή, τα γονίδια, ο βαθμός άσκησης και η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Το σίγουρο, λοιπόν, είναι ότι πρέπει να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά, όχι μόνο για λόγους αισθητικούς, αλλά και γιατί αυτό κρύβει κινδύνους για την υγεία.

Υπάρχουν, λοιπόν, μερικοί πολλοί εύκολοι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς σε μόλις 2 εβδομάδες. Τι πρέπει να κάνετε:

1.  Μην περιμένετε να λιμοκτονήσετε για να φάτε

Τα μεγάλα διαστήματα αφαγίας έχουν ως αποτέλεσμα την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά σας. Το μυστικό είναι να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες, καταναλώνοντας πιο υγιεινές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη. Οι δίαιτες που αποτελούνται μόνο από υγρά, οι λεγόμενες «αποτοξινωτικές», δεν παρέχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός. Ο καλύτερος τρόπος είναι ο συνδυασμός της σωστής διατροφής, των πολλών υγρών και της άσκησης.
2. Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, όπως το ψάρι, το κοτόπουλο και τα αυγά, θα σας εξασφαλίσουν την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Ο οργανισμός μας τη χρειάζεται για να κάνει σωστά τη "δουλειά" του: να χωνέψει εύκολα και γρήγορα, να κάψει το λίπος και να "χτίσει" μυς. Επίσης, ηπρωτεΐνη σας κρατάει χορτασμένους για περισσότερη ώρα.

3. Καλή πέψη

Βεβαιωθείτε ότι το πεπτικό σας σύστημα λειτουργεί άριστα. Αντικαταστήστε τις επεξεργασμένες τροφές με ολικής άλεσης και βιολογικές. Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως μήλα, λιναρόσπορο, βρώμη, κινόα και μπανάνες. Τροφές όπως αυτές βοηθούν στη σωστή πέψη, εξασφαλίζοντας πιο γρήγορη απώλεια κοιλιακού λίπους.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας