Πώς θα έχεις ενέργεια όλη μέρα

energy-all-day

Ο ερχομός της άνοιξης φέρνει μεγαλύτερες ημέρες και βόλτες στον ήλιο. Για να τις απολαύσεις όμως θα πρέπει να έχεις ενέργεια. Γι αυτό σου έχουμε όλες τα μυστικά διατροφής, άσκησης και τρόπου ζωής γενικότερα για να διατηρήσεις όσο περισσότερο γίνεται με φυσικό τρόπο την ενέργειά σου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πρωί

Ξύπνα κάθε μέρα την ίδια ώρα

Όσο αργά και να πήγες για ύπνο το προηγούμενο βράδυ, πίεσε τον εαυτό σου να ξυπνήσει μία σταθερή ώρα, ώστε να συγχρονίσεις το εσωτερικό σου ρολόι. Ναι, ακόμη και το σαββατοκύριακο.

Πράσινο κοκτέιλ για ενέργεια πριν από το πρωινό γεύμα

Η χλωροφύλλη οξυγονώνει το αίμα και ενισχύει τη ζωντάνια. Τα προβιοτικά διευκολύνουν την πέψη, αναπληρώνοντας την χλωρίδα του εντέρου και ενισχύοντας τη λειτουργία του θυροειδή, ενισχύοντας τον μεταβολισμό.

Άσε τον ήλιο να μπει

Η έκθεση στο φυσικό φως της ημέρας είναι καλύτερος τρόπος για να ξυπνάς κάθε πρωί τον εγκέφαλό σου. Βγες έξω αν είναι δυνατόν!

Πρωινό

Μείγμα με σπόρους chia ή πράσινο smoothie ή βραστά αβγά με αβοκάντο: Τα γεύματα με σιτηρά βοηθούν στη διάσπαση της γλυκόζης στο αίμα, κάτι που θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τις λιγούρες μετά το πρωινό. Τα παραπάνω γεύματα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, διατηρώντας έτσι την ενέργεια σε σταθερά επίπεδα.

Πιες τον καφέ σου: Ένα φλιτζάνι καφέ είναι θεμιτό, αλλά αυτό δεν ισχύει για το απόγευμα, αφού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον βραδινό σου ύπνο. Προτίμησε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι για μετά τις 4.

Κάνε γυμναστική: Προσπάθησε να κάνεις την αεροβική γυμναστική σου πριν πας στη δουλειά, αφού η βραδινή προπόνηση μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου.

Μισό αβοκάντο για δεκατιανό: Τα λιπαρά προστατεύουν τα μιτοχόνδρια στα κύτταρά σου από το να καταστραφούν. Όσο πιο υγιή είναι τα μιτοχόνδρια τόσο περισσότερη ενέργεια έχεις.

Μην ξεχνάς να πίνεις αρκετό νερό (κατά προτίμηση φιλτραρισμένο) κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι το καλύτερο και πιο φθηνό αντιοξειδωτικό.

Απόγευμα

Γεύμα

Μαριναρισμένο kale, με σπόρους κολοκύθας, κολοκύθι και κοτόπουλο: Το kale, το κάρδαμο και η ρόκα βοηθούν το συκώτι να αποβάλλει τις τοξίνες από τον οργανισμό, οι οποίες μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι βαριά.

Σνακ

Γύρω στις 4 είναι η καλύτερη ώρα για ένα σνακ αφού είναι περίπου στη μέση από το μεσημεριανό και το βραδινό σου γεύμα. Ξέχνα τις επεξεργασμένες τροφές. Τα μήλα και τα αχλάδια είναι το καλύτερο fast food. Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι σου δίνουν φυσική ενέργεια, όπως επίσης λαμπερά μαλλιά και νύχια. Όσο για τις βιταμίνες στα πράσινα smoothie, αυτές αναζωογονούν εσένα και τον εγκέφαλό σου.

Tip

Πάρε ένα συμπλήρωμα Βιταμίνης Β. Η βιταμίνη Β δημιουργεί ενέργεια, αλλά συχνά χάνεται από το στρες και το αλκοόλ.

Βράδυ

Κάρι: Η κουρκούμη, το μπαχαρικό που δίνει στο κάρι το κίτρινο χρώμα του, βοηθά στην αύξηση της L-Γλουταθειόνης, ενός αντιοξειδωτικού που είναι το κλειδί στη διατήρηση της ενέργειας.

Χαλάρωσε και διώξε την πίεση: Αν γράψεις όλα όσα σε προβληματίζουν, δεν θα χρειαστεί να τα φέρεις στο μυαλό σου μόλις ξαπλώσεις.

Κοιμήσου με μισογεμάτο στομάχι: Θα ξαγρυπνήσεις αν κοιμηθείς νηστική ή έχοντας φάει υπερβολικά.

Το κρεβάτι σου είναι για ύπνο: Φυσικά και υπάρχει μία μεγάλη εξαίρεση, αλλά η δουλειά και η τηλεόραση δεν έχουν θέση όταν ξαπλώνεις.

Κλείσε τις ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον μία ώρα πριν πας για ύπνο.

Κάνε yoga: Το streching θα χαλαρώσει τους μύες σου και ο διαλογισμός θα ηρεμήσει το μυαλό σου.

Μην πίνεις: Το κρασί θα σε νυστάξει αλλά θα δημιουργήσει επίσης και διαταραχές στον ύπνο.