Πώς διατηρούν τη γραμμή τους; Μυστικά αδύνατων γυναικών

d6d396d70f1cce91643080c531b16db7

Είτε θέλεις να ξεφορτωθείς μερικά κιλάκια πριν φορέσεις το μαγιό σου είτε απλά προσπαθείς να βελτιώσεις τη δίαιτά σου, το να αποκτήσεις υγιεινές συνήθειες δεν είναι και το πιο εύκολο. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα είχες χρόνο και όρεξη να ασχολείσαι μόνο με τον εαυτό σου, αλλά όταν δεν σου φτάνει το 24ώρο όλο και κάπου θα κάνεις λάθος. Για να αποφύγεις, λοιπόν, αυτά τα λάθη, μάθε μερικά από τα μυστικά μερικών αδύνατων γυναικών από τον χώρο της μόδας. Κάτι ξέρουν κι αυτές…

Margherita Missoni

"Φτιάχνω σπιτικούς χυμούς με ό,τι είναι στην εποχή. Πίνω σπάνια καφέ, αλλά πίνω πολύ τσάι. Ξεκινάω την ημέρα μου με ένα φλιτζάνι τσάι στο σπίτι και συνεχίζω με τσάι βοτάνων στη δουλειά".

Rachel Roy

"Γυμνάζομαι έξι φορές την εβδομάδα. Κάνω γιόγκα με δάσκαλο δύο με τρεις φορές την εβδομάδα και τις υπόλοιπες ημέρες κάνω μισή ώρα διάδρομο. Καμία φορά γυμνάζομαι και με personal trainer".

Hannah Bronfam

"Πηγαίνω σε ένα εβδομαδιαίο μάθημα box και κάνω pilates δύο με τρεις φορές την εβδομάδα".

Kelly Klein

"Αγαπώ το ψάρι, τρώω πάρα πολύ. Κάποια στιγμή μάλιστα έπαθα δηλητηρίαση από τον υδράργυρο, επειδή έτρωγα συνεχόμενα για δέκα μέρες. Προσπαθώ να αποφύγω τον τόνο, αλλά συνεχίζω να τρώω ψάρι με λαχανικά τα περισσότερα βράδια".

Rita Wilson

"Μου αρέσει το πιλάτες και η γιόγκα, αλλά τα αθλήματα μου ταιριάζουν καλύτερα και προτιμώ να γυμνάζομαι σε εξωτερικούς χώρους. Κάνω σκι, πεζοπορία, ποδήλατο, περπατάω, παίζω τένις, κολυμπάω και κάνω επίσης θαλάσσιο σκι. Όταν προσπαθώ να ξαναβρώ τη γραμμή μου, γυμνάζομαι καθημερινά με τα DVD της Jillian Michaels's - είναι απαιτητικά και έχουν ποικιλία".

Fernanda Niven

"Τον χρόνο που δούλευα για την Organic Avenue άλλαξε ο τρόπος που τρεφόμουν. Έκοψα το γάλα και τα περισσότερα γαλακτοκομικά και περιόρισα στο ελάχιστο τους υδατάνθρακες. Πλέον το 70% της διατροφής μου αποτελείται από λαχανικά¨.

 

Επιμέλεια: Μάρω Παρασκευούδη

Πηγή: harpersbazaar.com