Πως το πρωινό σου θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά

breakfast

Είναι γνωστό ότι αν θες να φτιάξεις τη διατροφή σου, θα πρέπει να ξεκινήσεις από το πρωινό σου. Το γεύμα που οι διατροφολόγοι αποκαλούν το σημαντικότερο της ημέρας πρέπει να είναι υγιεινό και μην το παραλείπεις ποτέ! Όπως, εξάλλου, έχουν δείξει οι μελέτες ένα καλό πρωινό θα βάλει τον μεταβολισμό σου σε λειτουργία.

Ωστόσο, δεν βοηθούν όλα τα «πρωινά» στην απώλεια κιλών. Θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τους εξής 3 τρόπους αν θες να κάνεις το πρωινό σου γεύμα «σύμμαχο» στη μάχη με τη ζυγαριά:

1 .Πάρε πρωινό αμέσως μόλις ξυπνήσεις. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι ο μεταβολισμός αυξάνεται αν καταναλώσεις το γεύμα σου μέσα σε μισή με μία ώρα από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις. Έτσι, με το να τρως αμέσως πρωινό στο σπίτι όταν σηκώνεσαι, έχεις εξασφαλίσεις, επίσης, ότι δεν θα κάνεις μια «κακή» επιλογή σνακ καθ’ οδόν για τη δουλειά ή στο πρώτο σου διάλειμμα.

2. Φρόντισε το πρωινό σου να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες.  Ένα γεύμα π.χ. με αβγά και γιαούρτι θα σε κρατήσουν μακριά από «λιγούρες», που σημαίνει λιγότερο φαγητό και απώλεια κιλών. Μια έρευνα απέδειξε ότι γυναίκες που έτρωγαν πρωινό με αβγά έχασαν δυο φορές περισσότερο βάρος από εκείνες που έτρωγαν ένα κουλούρι. Γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες σε κάνουν να νιώθεις πλήρης (από φαγητό) μέσα στη μέρα, ενώ χαρίζουν ενέργεια.

3. Πρόσθεσε στο πρωινό σου μπανάνα. Η μπανάνα περιλαμβάνει ανθεκτικό άμυλο, το οποίο σου δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας και σε βοηθά να χάσεις κιλά.