Πως να ξεπεράσεις το άγχος του ταξιδιού

dc1f8af6e31eecd63e4edf685d483319

Όσοι έχουν γενικά άγχος ή έχουν βιώσει το συγκεκριμένο συναίσθημα έστω και μία φορά στη ζωή τους, καταλαβαίνουν πόσο ψυχοφθόρο είναι για έναν άνθρωπο. Είναι ένα δυσάρεστιο συναίσθημα στο οποίο μπορούν να βοηθήσουν τα ταξίδια, αφού σε φέρνουν αντιμέτωπη με όλους σου τους φόβους. Όμως, τα ταξίδια μπορούν να σε γεμίσουν με άγχος αν τα αφήσεις, ειδικά όταν ταξιδεύεις σε ξένους προορισμούς, γι’αυτό είναι σημαντικό να έχεις ένα πλάνο και να το ακολουθείς. Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους που θα σε βοηθήσουν να είσαι χαλαρή και να μην αγχώνεσαι όταν ταξιδεύεις.

1- Αν η σκέψη του ταξιδιού σε γεμίζει άγχος, πάρε βάθιες ανάσες και μέτρα μέχρι το τρία. Μείνε συγκεντρωμένη στην αναπνοή σου και μετά από λίγο θα ηρεμήσεις.

2- Πήγαινε για τρέξιμο. Το τρέξιμο ανεβάζει με υγιή τρόπο την ένταση του σώματος και σε βοηθά να ξεχάσεις ότι μπορεί να σου προκαλέσει άγχος.

3- Γράψε τις σκέψεις σου. Πολλοί θεωρούν ότι το να γράφεις σε ένα χαρτί ό,τι σκέφτεσαι ενώ είσαι αγχωμένος, μπορεί να αποδειχθεί αρκετά θεραπευτικό και να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το άγχος σου.

4- Μίλησε στους φίλους σου. Πες τους για το άγχος σου και για το τι νιώθεις. Λέγοντας το φωναχτά σου δίνει δύναμη και σε βοηθά να το ξεπεράσεις.

5- Ρίξε δροσερό νερό στο πρόσωπό σου. Το νερό θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και να ξεπεράσεις πιο εύκολα.

6- Απέφυγε ό,τι πιστεύεις ότι μπορεί να σου προκαλέσει άγχος. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία, όπως λένε. Προσπάθησε, λοιπόν, να αποφύγεις ό,τι πιστεύεις ότι μπορεί να σε αγχώσει.

7- Τέλος, να θυμάσαι ότι το άγχος είναι απλά ένα συναίσθημα. Είναι κάτι που το έχεις ξαναπεράσει, ένα συναίσθημα που μπορεί να μειωθεί όσο γρήγορα αυξήθηκε.