Πως θα βρεις την καλύτερη δίαιτα για το σωματότυπό σου

δίαιτα + σωματότυπος

Τί θα έλεγες αν σου λέγαμε ότι η επιτυχία της δίαιτάς σου κρύβεται στον καθρέφτη σου; Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, μία ματιά στον καθρέφτη μπορεί να σου δείξει το μυστικό που θα κάνει τη δίαιτά σου επιτυχημένη. Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, το ανθρώπινο σώμα έχει 3 τύπους, τον εκτόμορφο, τον μεσόμορφο και τον ενδόμορφο, και μόλις βρεις σε ποιο σωματότυπο ανήκεις μπορείς να κάνεις και τη δίαιτα που σου αντιστοιχεί.

Εκτόμορφοι

Είναι οι φυσικοί αδύνατοι άνθρωποι, διακρίνονται από χαμηλή μυϊκή μάζα και χαμηλό σωματικό βάρος. Λόγω αυτού μπορεί να έχουν και υψηλό ποσοστό σωματικού λίπους που να τούς κάνει πλαδαρούς ή πολύ μικρό ποσοστό σωματικού λίπους. Η δίαιτα και η διατροφή των συγκεκριμένων ανθρώπων πρέπει να έχει περισσότερους υδατάνθρακες και λιγότερη πρωτεΐνη. Επίσης, στις διατροφικές τους συνήθειες πρέπει να ενταχθούν οι τροφές που είναι χαμηλές σε λιπαρά. Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν ότι η σειρά στη δίαιτά τους είναι υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και λίπος.

Μεσόμορφοι

Είναι οι άνθρωποι με μεσαίου μεγέθους κόκαλα και αθλητικό σώμα. Αν γυμνάζονται, έχουν μεγάλα ποσοστά μυϊκής μάζας που φαίνεται προς τα έξω. Οι μεσόμορφοι πρέπει να κρατάνε τα γεύματα τους σε ισορροπία και να έχουν μία mixed δίαιτα που να περιλαμβάνει τις ίδιες ποσότητες πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λίπους.

Ενδόμορφοι

Είναι οι άνθρωποι με μεγάλο σκελετό και μυϊκή μάζα. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είναι πολύ εύκολο να πάρουν βάρος, αλλά πολύ δύσκολο να το χάσουν. Συνήθως δεν γυμνάζονται και δεν είναι τόσο ενεργοί, κάτι που δεν βοηθά ιδιαίτερα στην απώλεια βάρους. Μία δίαιτα στο συγκεκριμένο σωματότυπο πρέπει να περιέχει αρκετά λιπαρά, αφού με αυτό τον τρόπο θα πυροδοτήσει το μεταβολισμό τους. Συνεπώς η διατροφή τους πρέπει να περιέχει περισσότερα λιπαρά και πρωτεΐνες και λιγότερους υδατάνθρακες.

(Photo by Yoann Boyer on Unsplash)