Πως θα μείνεις πιστή στο πρόγραμμα της γυμναστικής σου: 8 μυστικά!

πρόγραμμα της γυμναστικής

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει tips για να ξεκινήσετε δυναμικά την άσκηση και να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια

Τα οφέλη της άθλησης στο σώμα αλλά και τη διάθεσή μας είναι γνωστά. Ωστόσο, όταν δεν έχει καταφέρει κανείς να την κάνει συνήθεια, είναι πιθανό να μην επιχειρήσει καν να ξεκινήσει την προσπάθεια, ή να την εγκαταλείψει σύντομα. Η Χριστίνα Μαυρίδου, personal trainer, δίνει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εντάξετε κάποια μορφή φυσικής άσκησης στον τρόπο ζωής σας.

1. Βρείτε τον τύπο γυμναστικής που σας ταιριάζει. Είτε είναι κάποιο άθλημα που σας ενδιαφέρει, είτε είναι ένα είδος γυμναστικής που σας αρέσει, ό,τι και αν είναι αυτό που θα σας σηκώσει από τον καναπέ, κάντε το, χωρίς φόβο και με πολύ πάθος!

2. Θέτοντας τη γυμναστική ως ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνετε κάθε μέρα, απομακρύνετε την πιθανότητα να μοιάζει αγγαρεία και να την αποφεύγετε επειδή άλλες δραστηριότητες υπερισχύουν.

3. Αν δεν μπορείτε να βρείτε 30 λεπτά μέσα στη μέρα για να γυμναστείτε, προσπαθήστε να κάνετε τρία ή περισσότερα μικρά προγράμματα άσκησης. Είναι καλό να αθροίζετε τον χρόνο άσκησης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

4. Βάλτε το ξυπνητήρι σας 30 λεπτά νωρίτερα! Θα ξεκινήσετε τη μέρα σας δυναμικά, με πολύ ευχάριστη και ανεβασμένη διάθεση. Προσοχή όμως, μην το κλείσετε και ξανακοιμηθείτε.

5. Τοποθετήστε τα ρούχα γυμναστικής δίπλα στο κρεβάτι, έτσι ώστε όταν ξυπνήσετε να τα φορέσετε και να ξεκινήσετε.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr