Πώς θα κοιμηθείς καλύτερα όταν έχει ζέστη στο σπίτι!

zesth-upnos

Με τη θερμοκρασία να έχει χτυπήσει κόκκινο, όχι μόνο δεν έχεις όρεξη να βγεις από το σπίτι αλλά δυσκολεύεσαι και να κοιμηθείς το βράδυ. Κάτι το στριφογύρισμα στα σεντόνια και η μάχη με τα κουνούπια, καταλήγεις να ξυπνάς πιο κουρασμένη από πριν. Υπάρχουν όμως μερικά απλές συμβουλές που εγγυώνται έναν πιο ευχάριστο ύπνο τις ζεστές ημέρες του χρόνου.

Η κρεβατοκάμαρα

1. Εμπόδισε τη συσσώρευση θερμότητας στην κρεβατοκάμαρά σου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κράτησε τις κουρτίνες και τα στόρια κλειστά κατά τη διάρκεια της ημέρας κι άνοιξέ τα το βράδυ για να μπει αέρας.

2. Χρησιμοποίησε έναν ανεμιστήρα για να κυκλοφορεί ο αέρας στο δωμάτιό σου.

3. Ακούγεται προφανές, αλλά φόρα ελαφρύτερα κατά τη διάρκεια του ύπνου για να βεβαιωθείς ότι δεν θα ζεσταθείς κατά τη διάρκεια της νύχτας

4. Οι κουβέρτες δεν έχουν θέση στο κρεβάτι σου, χρησιμοποίησε ένα βαμβακερό σεντόνι.

5. Αν κοιμάσαι με ανοιχτά παράθυρα ή μπαλκονόπορτες, έχεις να αντιμετωπίσεις τα ενοχλητικά τσιμπήματα των κουνουπιών. Επέλεξε ένα φυσικό αντικουνουπικό τον κνησμό και φλεγμονή.

6. Έχε στο κομοδίνο σου ένα ποτήρι νερό, σε περίπτωση που διψάσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Το σώμα σου

1. Ένα δροσερό ντους πριν πέσεις στο κρεβάτι, θα σε βοηθήσει να παραμείνεις ενυδατωμένη και θα κρατήσει χαμηλή τη θερμοκρασία του σώματός σου. Μην παραλείπεις να πίνεις όσο νερό χρειάζεσαι κι απόφυγε το αλκοόλ και την καφεΐνη.

2. Κάποιοι άνθρωποι βρίσκουν πολύ χρήσιμα τα σπρέι που δροσίζουν πρόσωπο και σώμα.

3. Υποφέρεις από κράμπες τη νύχτα; Δεν είσαι η μόνη, αφού φαίνεται ότι 13 εκατομμύρια ενήλικες στη Βρετανία αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα λόγω αφυδάτωσης. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με το γιατρό σου.

Η υγεία σου

1. Όταν ιδρώνεις πολύ, δεν χάνεις μόνο νερό αλλά και ηλεκτρολύτες, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί επικύνδινο. Το νερό καρύδας είναι ένα φυσικό υποκατάστατο!

2. Κανείς δεν λέει να σταματήσεις τη γυμναστική, αλλά φρόντισε να ενυδατώνεσαι πολύ καλά, να βρίσκεσαι σε σκιερό μέρος και όταν πρόκειται για κλειστή αίθουσα να κλιματίζεται.

3. Γνωρίζεις ήδη ότι πρέπει να αποφεύγεις την έκθεση στον ήλιο και να μην βγαίνεις ποτέ χωρίς το αντηλιακό σου. Τήρησέ το!

4. Α συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις προβλήματα στον ύπνο, ρίξε μερικές σταγόνες λεβάντας στο μαξιλάρι σου.