Ποιες δίαιτες θα κάνουμε το 2018;

δίαιτες

Κάθε Δεκέμβρη αναζητούμε καινούριες δίαιτες για να αποκτήσουμε μια όμορφη σιλουέτα τόσο για την εορταστική περίοδο όσο και για τη νέα χρονιά που έρχεται. Οι διατροφολόγοι, ευτυχώς, ανακαλύπτουν ολοένα και πιο εύκολους και πιο δημιουργικούς τρόπους για να δημιουργήσουμε ένα εβδομαδιαίο μενού που θα καλύπτει τις ανάγκες μας και θα συμβαδίζει με τον τρόπο ζωής μας. Και το 2017 ανακαλύψαμε και δοκιμάσαμε νέες δίαιτες που μπορούν να μας βοηθήσουν να υποδεχτούμε το 2018 πιο… αδύνατες!  Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς δίαιτες της χρονιάς που μας πέρασε:

H... ευέλικτη δίαιτα: Ονομάστηκε «flexitarian» γιατί είναι χορτοφαγική αλλά επιτρέπει και την κατανάλωση κρέατος, αλλά σε πολύ μικρή ποσότητα. Είναι ιδανική για όσους θέλουν να αυξήσουν την κατανάλωση λαχανικών, όμως δεν συμβαδίζει πολύ με τη μεσογειακή διατροφή αφού περιορίζει κάποιες τροφές, όπως το ψάρι, που είναι υγιεινές και απαραίτητες. Αν σας αρέσουν τα λαχανικά, τα όσπρια και οι τροφές ολικής άλεσης είναι τέλεια για εσάς!

Η δίαιτα FODMAP: Είναι μια δίαιτα που δημιουργήθηκε από επιστήμονες του Πανεπιστημίου Μονάς της Μελβούρνης για να ανακουφίσει τα συμπτώματα του Συνδρόμου του Ευερέθιστου Εντέρου μειώνοντας τη λήψη βραχείας αλύσου υδατανθράκων και τροφές που δεν απορροφώνται επαρκώς από το λεπτό έντερο. Με αυτή τη δίαιτα όχι μόνο χάνετε κιλά αλλά ανακουφίζεστε και από τα συμπτώματα. Εάν όμως δεν έχετε τέτοιο πρόβλημα, τότε δεν υπάρχει λόγος να αποκλείσετε τροφές όπως το ψωμί, τα μακαρόνια, το μέλι από τη διατροφή σας.

Η δίαιτα 16:8: Πρόκειται για μια…. ημερήσια νηστεία που πρέπει να ολοκληρώνεις μέσα σε 8 ώρες. Να τρως το πρωινό σου στις 9, το μεσημεριανό στη 1 και το βραδινό στις 5. Αυτές τις ώρες μπορείς να φας ό,τι θέλεις αλλά τίποτα άλλο μετά τις 5! 16 ώρες χωρίς φαί δηλαδή. Μια δίαιτα που θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά αλλά δεν μπορείτε να την κάνετε για μεγάλο διάστημα ούτε τις μέρες που έχετε πολλές υποχρεώσεις!

Διαβάστε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr