Ποια τροφή δεν πρέπει να καταναλώνεις το πρωί


Το πρώτο και σημαντικότερο γεύμα της ημέρας δεν πρέπει να περιλαμβάνει αυτή την τροφή 

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του μεταβολισμού. Ο μεταβολισμός έχει να κάνει με το πως το σώμα μας αποθηκεύει τις τροφές που καταναλώνουμε, δηλαδή αν τις μετατρέπει σε ενέργεια ή λίπος. Για αυτό το λόγο πρέπει να αποφεύγουμε τα τρόφιμα που δεν έχουν καμία διατροφική αξία.

Το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό. Ακόμα και αν δεν έχετε όρεξη γα φαγητό το πρωί, το σώμα σας χρειάζεται αυτό το γεύμα. Έτσι, καλό θα ήταν να επιλέξετε ένα συνδυασμό τροφών που θα σας προσφέρει συγχρόνως ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά. Και αν το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό είναι το τοστ, ξεχάστε το όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Η αλήθεια είναι ότι το ψωμί έχει την τιμητική του στα ελληνικά σπίτια, καθώς είναι μια συνήθεια που περνάει αφενός από γενιά σε γενιά και αφετέρου αρέσει στους περισσότερους. Ωστόσο, όσο νόστιμο και αν είναι και όσο και αν αισθάνεστε ότι σας χορταίνει, η αλήθεια θα σας απογοητεύσει. Στην πραγματικότητα, λοιπόν, το ψωμί μπορεί να καλύψει προσωρινά την πείνα σας, διότι το λευκό αλεύρι από το οποίο προέρχεται, δεν προσφέρει κανένα θρεπτικό συστατικό στον οργανισμό μας.

Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να κοιτάμε τις ταμπέλες των προϊόντων που αγοράζουμε;

Είναι προφανές ότι το άσπρο ψωμί δεν είναι καλό για τον οργανισμό μας. Βέβαια, δεν ισχύει το ίδιο και για το ψωμί, τα μπισκότα, τα δημητριακά και τις βάφλες που φτιάχνονται με αλεύρι ολικής άλεσης. Το συγκεκριμένο αλεύρι περιέχει το σύνολο του κόκκου του σιταριού και είναι καλό για την υγεία μας.

Το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγχετε τις ταμπέλες που αναγράφουν πάνω τα συστατικά της κάθε τροφής. Ωστόσο, οι παγίδες εξακολουθούν να υπάρχουν.

Αν διαβάσετε στη συσκευασία κάποιου προϊόντος ότι προέρχεται από 7 σιτηρά ή αλεύρι σίτου ή αλεύκαστο αλεύρι, μη βιαστείτε να το αγοράσετε. Ο λόγος; Φυσικά, η αύξηση του βάρους του προϊόντος που θα έχει ως αποτέλεσμα και την αύξηση της τιμή του. Ακόμα, αυτοί οι έξτρα υδατάνθρακες δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο στον οργανισμό. Επιπρόσθετα, η ζάχαρη που περιέχει το λευκό ψωμί μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την υπερβολική δίψα ή την κατακράτηση.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας