Ποια δίαιτα; 12 δοκιμασμένοι τρόποι να χάσεις γρήγορα κιλά χωρίς καν να το καταλάβεις!


Κακά τα ψέματα, αν είχαμε 1 σεντς για κάθε φορά που «κλέψαμε»  ή σπάσαμε τη δίαιτά μας θα ήμασταν πλούσιες. Όσο κι αν προσπαθείς να προσέχεις τις θερμίδες  και να επισκέπτεσαι όσο πιο συχνά μπορείς το γυμναστήριο, πάντα θα παλεύεις με τους πειρασμούς που έρχονται να επισκιάσουν την προσπάθειά σου να αδυνατίσεις. Κάπως έτσι βρίσκεσαι με το cupcake ήτο αγαπημένο σου cocktail ανά χείρας γεμάτη ενοχές αλλά χωρίς καθόλου αναστολές σκεφτόμενη «Πάει η δίαιτα..!»

Κι όμως αντί να αντιμετωπίζεις το αδυνάτισμα σαν ένα  «όλα ή τίποτα» στοίχημα, υπάρχει καλύτερος τρόπος. Αρκεί να κάνεις μερικές απλές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου και θα δεις τα κιλά να χάνονται χωρίς να προλάβεις να καταλάβεις πώς!

Αυτά είναι τα καλύτερα και δοκιμασμένα τρικ για να χάσεις γρήγορα κιλά χωρίς δίαιτα. Για την ακρίβεια χωρίς καν να το καταλάβεις!

 Υγιεινό delivery: Δε σου λέμε να κάψεις το delivery και το φαγητό απ’ ‘έξω μαχαίρι. Μπορείς όμως μια φορά την εβδομάδα να παραγγέλνεις ένα ψητό κοτόπουλο με σαλάτα, αντί για πίτσα ή σουβλάκια. Μέσα σε ένα μήνα θα έχεις χάσει 9 κιλά, έτσι απλά!

Απέφυγε τα αλμυρά σνακ: Αν η αδυναμία σου είναι τα πατατάκια και γενικότερα όλα τα αλμυρά σνακ, υπάρχει ένα εύκολο τρικ για να αποφεύγεις να μπαίνεις στον πειρασμό να τα φας. Απλά απέφυγε να τα αγοράζεις στο σουπερ μάρκετ. Έτσι δεν θα τα έχεις εύκαιρα στην πρώτη λιγούρα που θα σε πιάσει και η σκέψη και μόνο πως πρέπει να ντυθείς να βγεις έξω μέχρι το κοντινότερο περίπτερο να τα αγοράσεις θα σε αποθαρρύνει ουκ ολίγες φορές.

Βάλε στόχο ένα πρωινό 300 θερμίδων: Αν έχεις κι εσύ την τάση να πίνεις έναν καφέ το πρωί (κι αυτό να το ονομάζεις πρωινό), πρόσθεσε σε αυτό μια γερή δόση από πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Δοκίμασε ένα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και 1 μήλο πασπαλισμένο με κανέλα. Θα κρατήσει την πείνα σου υπό έλεγχο για πολύ περισσότερο, έτσι ώστε θα αποφύγεις τα παχυντικά σνακ στη διάρκεια της ημέρα. Κάνε αυτό το τρικ και μέσα σε 1 χρόνο θα έχεις χάσει μέχρι και 25 κιλά!

Διαλείμματα γυμναστικής: Αντί να προσπαθείς να πείσεις και να σύρεις τον εαυτό σου μέχρι το γυμναστήριο, προτίμησε ολιγόλεπτες ασκήσεις μέσα στη διάρκεια της ημέρας, κάνε squats την ώρα που πλένεις τα πιάτα, lunges την ώρα που σιδερώνεις και κοιλιακούς στα διαλείμματα για διαφημίσεις της αγαπημένης σου τηλεοπτικής σειράς. Δες εδώ το δικό μας  αγαπημένο πρόγραμμα με ασκήσεις.... για τον καναπέ!

Κόψε το κάπνισμα: Έχεις 1000 λόγους να κόψεις αυτήν την ανθυγιεινή συνήθεια, αλλά το να κόψεις το κάπνισμα θα σε βοηθήσει και στο να χάσεις κιλά (κι όχι να πάρεις, όπως ίσως να φοβάσαι). Κι αυτό γιατί έτσι θα μπορέσεις επιτέλους να ολοκληρώσεις τα σετ στο γυμναστήριο ή ακόμη ένα γύρο τρέξιμο χωρίς να νιώθεις πως δεν έχεις άλλες ανάσες. Αφαιρώντας κάτι που επιβαρύνει μεταξύ άλλων και το αναπνευστικό σου θα σου δώσει τη δύναμη και το κίνητρο να συνεχίσεις να κάνεις όλο και πιο υγιεινές επιλογές.

Κάνε εκκαθάριση στο ψυγείο και την τροφαποθήκη σου:  Αντικατέστησε τα παχυντικά σνακ με λαχταριστές λιχουδιές χαμηλές σε θερμίδες, τα μακαρόνια με τα αντίστοιχα ολικής άλεση, το απλό ρύζι με καφέ, πρόσθεσε ξηρούς καρπούς, όπως ηλιόσπορους, μπάρες δημητριακών και μαύρη σοκολάτα, μπόλικα φρέσκα λαχανικά, φρέσκα και αποξηραμένα  και αφαίρεσε τους παχυντικούς πειρασμούς. Θα εκπλαγείς με το πόσες θρεπτικές και χαμηλές σε θερμίδες και λιπαρά υπάρχουν αλλά και τη μεγάλη διαφορά που θα κάνει στη σιλουέτα σου.

Βαλε την κολλητή σου στο παιχνίδι: Αν το καθιερωμένο σας ραντεβού περιλαμβάνει πολλά ποτά και τηγανιτά φαγητά, κάντε μια συμφωνία να ανταλλάξετε τις βόλτες αυτές με χαλαρό τρέξιμο παρέα ή περπάτημα στο πάρκο. Και μην ακούσουμε τη δικαιολογία πως δεν υπάρχουν πάρκα στην Αθήνα! Εδώ, έχουμε μαζέψει τα καλύτερα πάρκα στην Αττική και τα πέριξ, μόνο για σένα! Αφήστε τις ψηλοτάκουνε γόβες κατά μέρος και φορέστε τα αθλητικά σας, το μόνο σίγουρο είναι πως η ώρα θα περάσει πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο ευχάριστα (άσε που θα ευχαριστηθείτε μετά εκείνο το cupcake χωρίς ενοχές).

Κάνε το mp3 σου σύμμαχο στο αδυνάτισμα:  Γέμισέ το με δυνατά κομμάτια που αγαπάς, σου φτιάχνουν την διάθεση και έχουν γρήγορο ρυθμό και βάλε πλώρη για το γυμναστήριο ή το δρόμο. Οι μουσικές επιλογές σου θα κρατούν την ενέργεια και το ρυθμό σου στο peak και δεν θα θες να σταματήσεις, για να ακούσεις όλη σου την playlist. 2 μήνες αργότερα θα έχεις χάσει 5 κιλά και θα έχεις απίθανα πόδια!

Αντί για XXL, medium: Όταν παραγγέλνεις αντί να πάρεις το πιο deluxe XXL burger, προτίμησε την κανονική του μερίδα και κάνε το ίδιο και με τις πατάτες. Και θα ικανοποιήσεις και τις λιγούρες σου και μέσα σε 7 εβδομάδες θα έχεις καταφέρει να χάσεις 7 ολόκληρα κιλά!

Άσε «χώρο» για το επιδόρπιο:  Αν προσέχεις τις θερμίδες που καταναλώνεις θα δεις πως θα έχεις το περιθώριο να φας και εκείνη τη σοκολάτα που τόσο λαχταράς, χωρίς να ξεπεράσεις τις συνιστώμενες 1200θερμίδες που πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά. Μην σου κάνει εντύπωση αν μετά από 3 μήνες έχεις ήδη χάσει 9 κιλά… από το πουθενά!

Ξεκίνα Zumba: Είναι διασκεδαστική, σε γυμνάζει και κάνει το σώμα σου να δείχνει υπέροχο. Εκτός αυτού είναι πιθανότερο να ανυπομονείς για το επόμενο μάθημά σου και τα νέα πράγματα που θα μάθεις εκεί, από το να σκέφτεσαι με ενθουσιασμό την ώρα που θα περάσεις πάνω στο διάδρομο. Ψήθηκες; διάβασε εδώ, όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη Zumba πριν ξεκινήσεις. Θα σε κάνουν να την αγαπήσεις ακόμη περισσότερο!

Πήγαινε βόλτα το σκύλο σου: Αν έχεις σκύλο, τότε έχεις το καλύτερο κίνητρο να γυμναστείς. Την όλο ενθουσιασμό φάτσα του κάθε που καταλαβαίνει πως θα πάτε βόλτα, ακόμη κι όταν ο καιρός αποθαρρύνει εσένα! Δε χρειάζεται να είναι τεράστια. Με 10 λεπτά περπάτημα καθημερινά θα καταφέρει να χάσεις μέσα σε 1 χρόνο 15 κιλά!