Οι 7 άτυποι κανόνες των γυναικών που δεν κάνουν ποτέ δίαιτα


Όλα αυτά που κάνουν αλλά και δεν κάνουν ποτέ

Όσο δύσκολο και να σου είναι να το πιστέψεις, υπάρχουν γυναίκες οι οποίες δεν μπαίνουν ποτέ στη διαδικασία της «δίαιτας» έτσι όπως τη γνωρίζουμε. Ακόμα και οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν πως τις δίαιτες είναι δύσκολο να τις «κρατήσουμε» καθώς συνήθως αποτυγχάνουν. Ο κυριότερος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι κυρίως γιατί όσο προσπαθείς να μην σκεφτείς τη σοκολάτα, θα καταλήξεις να σκέφτεσαι μόνο τη σοκολάτα! Αυτό σημαίνει ότι οι γυναίκες που δεν μπαίνουν στη διαδικασία να περιοριστούν αυστηρά σε ένα σκληρό διατροφικό πρόγραμμα με στερήσεις και έχουν χαλαρό τον εαυτό τους χωρίς να περιορίζονται, όμως χωρίς υπερβολές, καταφέρνουν να διατηρούν το βάρος του στο υγιές επιθυμητό!

Αυτοί είναι οι άτυποι κανόνες των γυναικών που δεν κάνουν ποτέ δίαιτα και διατηρούν τα κιλά τους στο φυσιολογικό, για το σωματότυπο τους, επίπεδο.

1- Αντιλαμβάνονται πως η κάθε μέρα δεν είναι ξεχωριστή ώστε να χρειαστεί να «κεράσουν» τον εαυτό τους κάτι παχυντικό. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι ανάγκη σε κάθε πάρτυ που πηγαίνεις να τιμάς την τούρτα.

2- Μιλάνε την ώρα που τρώνε με άλλους. Αυτό σε βοηθάει να τρως λιγότερο λόγω του ότι μιλάς αλλά και πιο αργά , δίνοντας το στομάχι στον εγκέφαλο την πληροφορία ότι χόρτασες όταν πραγματικά έχεις χορτάσει.

3- Αποφεύγουν τα προϊόντα διαίτης και επιλέγουν αυτά που γνωρίζουν ακριβώς τα συστατικά τους.

4- Δεν χαρακτηρίζουν κανένα φαγητό «κακό» καθώς γνωρίζουν πως εάν απαγορεύσουν στον εαυτό τους ένα φαγητό τόσο περισσότερο θα το θέλουν έπειτα.

5- Κοιμούνται αρκετά. Όταν είσαι απασχολημένη το πρώτο πράγμα που επηρεάζεται είναι ο ύπνος σου. Η έλλειψη ύπνου όμως σύμφωνα με τους επιστήμονες μας κάνει να έχουμε ανάγκη και να λαχταράμε φαγητά με περισσότερες θερμίδες.

6- Δεν έχουν ενοχές όταν τρώνε κάτι παχυντικό. Το να αυτομαστιγώνεις τον εαυτό σου για το burger με πατάτες που έφαγες μπορεί να προκαλέσει μόνο κακό στην ψυχολογία σου κάνοντας σε να ξεσπάς ακόμα περισσότερο στο φαγητό. Αντί να κρίνεις τον εαυτό σου για την επιλογή σου υποσχέσου του πως την επόμενη φορά θα επιλέξεις κάτι πιο υγιεινό.

7- Πειραματίζονται με φρέσκα υγιεινά υλικά  όταν μαγειρεύουν. Το φαγητό που τρώμε δεν είναι ανάγκη να είναι «απαγορευμένο» και υψηλό σε θερμίδες για να είναι νόστιμο, βότανα, λαχανικά και μυρωδικά μπορούν να μετατρέψουν τα φαγητά που θεωρούσες «απαγορευμένα» στα αγαπημένα σου πιο γευστικά γεύματα!

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας