Οι 4 καλύτερες ασκήσεις για sexy κοιλιακούς


Ακολουθήστε το πρόγραμμα των 7 λεπτών και αποκτήστε τους κοιλιακούς που ονειρεύεστε

Έχετε κουραστεί να κάνετε δεκάδες ροκανίσματα και να μη βλέπετε αποτέλεσμα; Θέλετε, όμως, να αποκτήσετε επίπεδη και γυμνασμένη κοιλιά; Ήρθε η ώρα να αλλάξετε τη ρουτίνα της γυμναστικής σας και να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα 4 ασκήσεις που θα σας χαρίσουν καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σε σύντομο χρονικό διάστημα.

#1η : Mountain Climbers

Τοποθετείστε το σώμα σας σε σανίδα. Τα χέρια σας πρέπει να είναι τοποθετημένα στο ύψος των ώμων σας. Κρατώντας σταθερό τον κορμό σας, φέρτε το αριστερό πόδι σας στο στήθος, επαναφέρτε το πίσω και έπειτα φέρτε το δεξί σας πόδι μπροστά. Καλό θα ήταν να ανεβάζετε την ταχύτητα που αλλάζετε τα πόδια σας σταδιακά. Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας