Οι 10 καλύτερες τροφές για φλατ κοιλιά

Photo by Alisha Hieb on Unsplash

Σίγουρα ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι είναι η σωστή καθημερινή άσκηση, όμως υπάρχουν κάποιες μυστικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις ακόμη πιο γρήγορα. Οι συγκεκριμένες τροφές είναι εξαιρετικά θρεπτικές, μειώνουν το φούσκωμα και αδυνατίζουν την περιοχή της κοιλιάς. Θα νιώσεις τη διαφορά μέσα στις πρώτες μέρες!

1. Γιαούρτι: Υψηλό σε πρωτεΐνες, δροσερό και γευστικό, το γιαούρτι είναι ένα τέλειο σνακ για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, θα κόψει… τη φόρα στις λιγούρες και θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερο.

2. Μούρα: Όλοι η οικογένεια των μούρων έχει αντιοξειδωτική δράση και ελάχιστη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αν θες λεπτή και επίπεδη κοιλιά, πρόσθεσε στη καθημερινή σου ένα φλιτζάνι με μούρα, τα οποία θα επιταχύνουν τη διαδικασία της πέψης, θα ισορροπήσουν τα επίπεδα ζάχαρης στον οργανισμό, θα μειώσουν το φούσκωμα και θα σου φανούν ιδιαίτερα βοηθητικά στη διάρκεια της ημέρας, όταν χρειάζεσαι μια έξτρα ώθηση ενέργειας.

3. Ξηροί Καρποί: Είναι αλήθεια πως οι ξηροί καρποί είναι αρκετά υψηλοί σε θερμίδες, όμως αν τους καταναλώνεις με μέτρο και στρατηγική, μπορεί να αποτελέσουν έναν υπέροχο σύμμαχο στη προσπάθειά σου. Μια χούφτα ξηροί καρποί, θα σου προφέρουν τα υγιή λίπη που χρειάζεται ο οργανισμό σου καθημερινά, ενώ είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, εξισορροπώντας έτσι τα επίπεδα ζάχαρης στον οργανισμό σου και καταπολεμώντας αποτελεσματικά τις λιγούρες.

4. Ψάρι: εκτός του ότι θα δώσει μια έξτρα ώθηση στο μεταβολισμό σου, θα μειώσει και τις λιγούρες. Ειδικά τα ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος που είναι υψηλά σε περιεκτικότητα Ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, θα αυξήσουν την κάψη του λίπους από τον οργανισμό σου, ενώ δεν θα νιώσεις ούτε μια στιγμή πως πεινάς.

5. Σόγια: Πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτική δράση όλα μέσα σε ένα… φασολάκι! Το ακόμη καλύτερο είναι πως σαν συστατικό είναι εξαιρετικά ευέλικτο, μπορείς να το προσθέσεις σχεδόν σε κάθε σου γεύμα και να επωφεληθείς από τις θρεπτικές του ιδιότητες έτσι απλά, βλέποντας την κοιλίτσα σου να μικραίνει, μέρα με τη μέρα.

6. Αυγά: Εξ ίσου θρεπτικά και διαιτητικά είναι τα αυγά, αφού είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, και αμινοξέα. Προτίμησέ τα το πρωί καθώς θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσεις την ημέρα σου δυναμικά!

7. Μήλα: Ένα μήλο την ημέρα δεν κάνει πέρα μόνο το γιατρό αλλά και το περιττό λίπος, αφού περιέχει φυτικές ίνες αλλά και πεκτίνη (φυσικός λιποδιαλυτής), ενώ είναι χαμηλά σε ζάχαρη και θερμίδες, κάνοντάς τα το ιδανικό σνακ για φλατ κοιλιά. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, άτομα που τρώνε ένα μήλο την ημέρα χάνουν πολύ πιο εύκολα κιλά σε σχέση με εκείνους που δεν τα τρώνε καθόλου.

8. Πράσινη σαλάτα λαχανικών: Γεμάτη με φυτοχημικά θρεπτικά συστατικά και πλούσια σε φυτικές ίνες, μια πράσινη σαλάτα είναι ένα από τα καλύτερα μυστικά για φλατ κοιλιακούς. Θα συνοδέψει με τον καλύτερο τρόπο το ψάρι ή το κοτόπουλό σου και θα σου δώσει την έξτρα ώθηση ενέργειας που χρειάζεσαι, ώστε να συνεχίσεις να κρατάς τον εαυτό σου (αλλά και τον μεταβολισμό σου) ενεργό όλη τη μέρα.

9. Αβοκάντο: Αποτελεί ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα και ένα μεγάλο σύμμαχο σε μια ισορροπημένη και υγιεινή δίαιτα. Θα κρατήσει την πείνα μακριά, χάρη στις φυτικές του ίνες, θα σου προσφέρει τις απαραίτητες πρωτεΐνες και θα σε βοηθήσει να κάψεις ακόμη πιο γρήγορα το λίπος της στη περιοχή της κοιλιάς.

10. Κινόα: Περιέχει 11 γραμμάρια πρωτεΐνης και 5 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μισό φλιτζάνι, ενώ είναι εξαιρετικά χαμηλό σε θερμίδες. Γι΄αυτό και από τότε που το ανακαλύψαμε νοστιμεύει τα πιάτα μας, χωρίς να τα επιβαρύνει θερμιδικά.