Οι τροφές που ανακουφίζουν τα συμπτώματα της περιόδου

Πόνοι + περιόδος

Όλα αυτά που μπορούν να περιορίσουν το «άσχημο πρόσωπο» της περιόδου

Το μόνο σίγουρο, κάτι στο οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε όλες οι γυναίκες, είναι ότι τα συμπτώματα της περιόδου τις περισσότερες φορές μας ταλαιπωρούν αρκετά. Πονάμε τις πρώτες ημέρες και δεν μπορούμε να κουνηθούμε, όμως πρέπει να πάμε στη δουλειά. Έχουμε λιγούρες για γλυκά ενώ τα πηγαίναμε τόσο καλά με αυτή την υγιεινή διατροφή που (επιτέλους!) αποφασίσαμε να κάνουμε, βγάζουμε σπυράκια τα οποία δεν ξέρουμε πως να τα καλύψουμε. Ένα επίσης σημαντικό κομμάτι το οποίο δεν αντιμετωπίζεται φαρμακευτικά, όπως οι πόνοι, είναι οι συναισθηματικές αναταραχές, τα λεγόμενα mood swings.

Όλα αυτά μπορούν να μας τα ανακουφίσουν αλλά και να περιορίσουν το βαθμό και την ένταση τους, υλικά από τη φύση. Και ενώ υπάρχουν φαρμακευτικά προϊόντα για όλα σχεδόν τα συμπτώματα, γιατί να μην ακολουθήσουμε έναν φυσικό τρόπο που βοηθάει το σώμα μας 100% ενώ παράλληλα μας ανακουφίζει;

Τι να φάτε για να αποφύγετε τα σπυράκια

-Ψάρια πλούσια σε Ω3

-Γιαούρτι

-Ξηροί καρποί

-Πράσινο τσάι

-Κόκκινες, πορτοκαλί και κίτρινες πιπεριές

Για να νιώσετε ανακούφιση από σωματικούς πόνους

-Αβοκάντο

-Ξηροί καρποί

-Σολωμός

Για να περιορίσετε την κακή διάθεση 

-Κουρκούμη

-Φακές

Για τη ροή

-Μάραθος

-Γιαούρτι

-Φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Για τις λιγούρες

-Φρέσκα φρούτα και λαχανικά

-Πίκλες

-Λάδι καρύδας

-Κανέλα

(Photo by Duncan Shaffer on Unsplash)