Νηστεία: Πώς μπορείς να αντικαταστήσεις σωστά το κρέας

food

Πώς θα λάβεις την πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός σου

Αν νηστεύετε η πρόσληψη των πρωτεϊνών σας πιθανόν θα είναι χαμηλή, λόγω της έλλειψης κρέατος. Ωστόσο υπάρχουν φυτικές τροφές υψηλής πρωτεϊνικής αξίας που μπορούν να σας προσφέρουν την πρωτεΐνη που χρειάζεστε.

Τροφές με πρωτεΐνη (εκτός από τα κρέας)
Τα καλαμαράκια, το χταπόδι και οι γαρίδες περιέχουν υψηλά ποσοστά πρωτεϊνών και είναι τα ιδανικά για την περίοδο της νηστείας. Η πέψη της  πρωτεΐνης  των θαλασσινών είναι πιο εύκολη από εκείνη του κρέατος, με αποτέλεσμα να είναι πιο ελαφριά για τον οργανισμό.

Οι ξηροί καρποί, το ρύζι , το καλαμπόκι και τα όσπρια είναι καλές πηγές φυτικής πρωτεΐνης και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.  Ιδανικοί συνδυασμοί είναι οι φακές με ρύζι  και ψωμί ολικής άλεσης ή το καλαμπόκι με τα φασόλια.

Διάβασε τη συνέχεια στο Unique By Ermes