Μπορείς να αδυνατίσεις χωρίς καν να το προσπαθήσεις; -Κι όμως γίνεται με 10+1 επιστημονικά αποδεδειγμένα tricks

10+1 επιστημονικά αποδεδειγμένα tricks που σε αδυνατίζουν χωρίς να το καταλάβεις

Ήδη έχεις δοκιμάσει δίαιτες και δίαιτες,  γυμναστικές και γυμναστικές, αλλά η ζυγαριά δε σου κάνει το χατίρι. Ας είμαστε ειλικρινείς, καμία δίαιτα όσο μόδα, express ή αποτελεσματική κι αν είναι δεν μπορεί να σου χαρίσει αυτά που μπορεί μια ισορροπημένη διατροφή, αν όμως ήδη προσέχεις τη διατροφή σου και ψάχνεις να βρεις τρόπο να απαλλαγείς από εκείνα τα 2-3 περιττά κιλάκια που σου έχουν «κατσικωθεί» και δεν φεύγουν με τίποτα, σου έχουμε την (επιστημονική) λύση!

1. Κάθε φορά που έχεις λιγούρες, μύριζε φρέσκα μήλα, μπανάνες, μέντα ή βανίλια: Σύμφωνα με την έρευνα του Alan R Hirsch στο  the Smell & Taste Treatment and Research Foundation, οι ουδέτερες γλυκές μυρωδιές επιδρούν στον εγκέφαλο λιγουρο-κατασταλτικά, κάνοντάς τον να μπερδεύει την όσφρηση με τη γεύση, μειώνοντας το αίσθημα της λιγούρας.

2.Κάνε το δωμάτιό σου ησυχαστήριο: Κλείσε λάπτοπ, κινητά και τηλεοράσεις τουλάχιστον 1 ώρα πριν πας για ύπνο και σιγουρέψου πως το δωμάτιό σου είναι σκοτεινό, χωρίς τεχνητές εστίες φωτός. Αυτό προτείνει μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Ohio το οποίο σε έρευνά του ανακάλυψε πως ποντίκια που κοιμούνται σε ημι-φωτεινά δωμάτια (με φωτισμό παρόμοιο με εκείνο των ηλεκτρονικών μας συσκευών) έχουν 60% μεγαλύτερες πιθανότητες να παχύνουν αλλά και να τρώνε σε ακανόνιστες ώρες (είπες κάτι για τις βραδινές λιγούρες;) σε σχέση με άλλα που κοιμούνται σε απόλυτο σκοτάδι.

3. Νέο σερβίτσιο, λιγότερα κιλά:  Πολλές έρευνες έχουν συνδέσει την Ψυχολογία των Χρωμάτων με τα ανθρώπινα ερεθίσματα και συναισθήματα. Έρευνα του Πανεπιστημίου της Βοστώνης εξηγεί πώς ένα μικρότερο σε μέγεθος μπλε πιάτο μπορεί να σου κόψει την όρεξη κι αυτό γιατί οι άνθρωποι έχουν την τάση να αποθαρρύνονται από το έντονο κοντράστ, ειδικά σε ότι αφορά το φαγητό. Επίσης ένα μικρό πιάτο δίνει την ψευδαίσθηση στο σώμα της μεγάλης ποσότητας, συνεπώς χορταίνεις γρηγορότερα και με την μισή ποσότητα φαγητού.

4. Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου:  Ναι είναι σκληρό (κάπως) αλλά αποτελεσματικό. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Αριζόνα, αν τρως μπροστά σε έναν ολόσωμο καθρέφτη μειώνεις τις πιθανότητες να φας πολύ, αφού αυξάνεις τη συνείδηση και του ότι τρως και του τι τρως.

5. Ice ice babe: Μείωσε τη θερμοκρασία του δωματίου σου, ειδικά όταν κοιμάσαι και προσπάθησε να κάνεις ντουζ (ή να ξεπλένεσαι) με δροσερό, αντί για καυτό νερό. Οι ελαφρά χαμηλές θερμοκρασίες αναγκάζουν το σώμα σου να παράγει ενέργεια (άρα να κάψει θερμίδες/λίπος) για να διατηρηθεί  ζεστό, με αποτέλεσμα να αδυνατίζεις… και στον ύπνο σου.

6.  Πολυβιταμίνη κάθε μέρα: Όταν αρχίσεις να ξεμένεις από ενέργεια το σώμα σου θα αρχίσει να την ψάχνει… στις πιο παχυντικές γωνίες. Εξ ου και οι ανεξέλεγκτες λιγούρες που σε πιάνουν για πατατάκια και σοκολάτες αν δουλεύεις μέχρι αργά. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Obesity οι πολυβιταμίνες μπορούν να αναπληρώσουν αυτή σου τη χαμένη ενέργεια, χωρίς όμως να σε γεμίσουν με περιττές θερμίδες.

7. Άκρη άκρη: Σε ένα τυπικό τραπέζι στο σπίτι, με την παρέα σου, ακόμη και στο μπαρ, θα βρεις τους συνήθεις ύποπτους των ύπουλων θερμίδων. Τσιπς, αλμηροί ξηροί καρποί, παχυντικά σνακ και dips είναι εκεί και δεν μπορείς να τους αντισταθείς. Κι επειδή δεν μπορείς να γίνεις η «σπαστικιά» της παρέας που δεν θα τα θέλει στο τραπέζι, απλά φρόντισε να κρατάς τον εαυτό σου σε σχετική απόσταση και συγκεκριμένα μακρύτερα απ’ όσο φτάνεις με το χέρι σου τεντωμένο. Το ότι θα αναγκαστείς να σηκωθείς για να τα πιάσεις μειώνει τις πιθανότητες του να φας παθητικά. Αντ’ αυτού μείνε κοντά στη σαλάτα και στα υγιηνά πιάτα. Μην ξεχνάς, είναι οι σύμμαχοι στο στόχο σου!

8. Μπαχάρια και μυρωδικά παντού: Πικάντικα μπαχαρικά και μυρωδικά όπως πιπέρι καγιέν, chilly, turmeric, κόλιαντρο, σκόρδο σε σκόνη και κανέλα εκτός του ότι δίνουν μια υπέροχη, πολίτικη γεύση στα πιάτα σου, δίνουν και μια έξτρα ώθηση στο μεταβολισμό σου, χάρη στις θερμογόνες ιδιότητές τους.

9. Πιές, αλλά με μέτρο: Σύμφωνα με το Νοσοκομείο του Brigham οι γυναίκες που πίνουν 1-2 ποτήρια κόκκινο κρασί καθημερινά όχι μόνο είχαν την τάση να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες, αλλά και να καίνε περισσότερες κι αυτό γιατί σε λογικές ποσότητες, ακριβώς επειδή ο οργανισμός δυσκολεύεται να μεταβολίσει το αλκοόλ, δουλεύει… υπερωρίες! Plus το κρασί είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που μειώνουν την χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση.

10. Για φαγητό με τις φίλες (και τους φίλους) σου: Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα της Πενσυλβανίας, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες τείνουν να τρώνε λιγότερο όταν περιβάλλονται από το άλλο φύλλο. Κι αν το καλοσκεφτείς έχει βάση: Εκείνο το 4 κομμάτι πίτσα μπορεί να το έτρωγες όσο ήσουν με τις φίλες σου, όμως κακά τα ψέματα, πάντα θέλουμε να δείχνουμε κομψές όταν περιτριγυρίζουν άντρες, είτε βρισκόμαστε σε σχέση είτε όχι, είναι αντανακλαστικό.

11. Άσε στο σπίτι την πιστωτική: Έρευνες στο παρελθόν έχουν αποδείξει πως τείνουμε να είμαστε πιο σπάταλοι όταν πληρώνουμε με πιστωτική κάρτα και δεν έχουμε οπτική επαφή με τα μετρητά στα οποία αντιστοιχούν οι αριθμοί. Βασισμένη σε αυτές, έρευνα των Πανεπιστημίων Cornell και Binghamton υποστηρίζει πως όπως με τις παρορμητικές αγορές, έτσι συμβαίνει και με τα παχυντικά φαγητά.