Μια γυναίκα εξομολογείται: Πώς πραγματικά ένιωσα όταν έχασα 34 κιλά!

popsugar

Όλες έχουμε βρεθεί αντιμέτωπες με παραπανίσια κιλά σε κάποια φάση της ζωής μας. Για κάποιες, η επιστροφή σε μερικά κιλά μείον αποδείχτηκε εύκολη, για κάποιες άλλες έγινε σκληρός αγώνας.

H Elizabeth Biersch είναι συντάκτρια στο αμερικάνικο site Popsugar και με άρθρο της εξομολογείται πως πήρε την απόφαση να χάσει κιλά, όταν κάποια στιγμή στη ζωή της, στα φοιτητικά της χρόνια, ένιωσε ότι είχε ξεπεράσεις τα όρια, και πως τελικά ένιωσε όταν κατάφερε να χάσει 34!

Όπως περιγράφει, «Έφτασα στη χειρότερη για το σώμα μου φυσική κατάσταση, στα πρώτα χρόνια της φοιτητικής μου ζωής. Λίγο το ποτό, λίγο η αίσθηση ότι είμαι σε μια ηλικία που είμαι ελεύθερη να κάνω ό,τι θέλω, λίγο το γεγονός ότι η μαμά μου διαγνώστηκε με καρκίνο εκείνη την εποχή, άρχισα να βάζω πολύ γρήγορα κιλά. Φορούσα φαρδιά ρούχα και απέφευγα να κοιτάξω τους συμφοιτητές μου κατάματα- είχα χάσει την αυτοπεποίθησή μου. Το εξτρά βάρος δεν άλλαζε μόνο το σώμα μου, επηρέασε και το μυαλό μου. Ένιωθα άγχος και οι κοινωνικές συναναστροφές που προξενούσαν αποστροφή».

Πώς πήρε την απόφαση να χάσει κιλά: «Ένα βράδυ ετοιμαζόμουν για να πάω στο party μιας φίλης και καθώς στεκόμουν μπροστά στην ντουλάπα μου προσπαθώντας να βρω τι να φορέσω, συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει κάτι που να θέλω να φορέσω. Ότι είχα χάσει τη διάθεση μου να ντυθώ ωραία, κάτι, το στιλ δηλαδή, για το οποίο είχα πάντα μεγάλο ενδιαφέρον. Το σώμα μου δεν με έκανε να αισθάνομαι άνετα. Και τότε αποφάσισα να προχωρήσω σε μεγάλες αλλαγές…»

Τα βήματα που ακολούθησε:

Βήμα #1: «Άλλαξα τις διατροφικές μου συνήθειες. Έτρωγα πάντα ό,τι ήθελα, όποτε το ήθελα και όσο ήθελα. Η μεγάλη μου αδυναμία, περισσότερο και από τα γλυκά, ήταν οι τροφές με υδατάνθρακες, όπως η pizza, τα μακαρόνια, το ψωμί κάθε είδους. Αφού, λοιπόν, πήρα την απόφαση να χάσω κιλά, έπρεπε να κόψω τους «κακούς» υδατάνθρακες και να τους αντικαταστήσω στη διατροφή μου με «καλούς» υδατάνθρακες. Αντί για πίτσα και μακαρόνια, άρχισα να τρώω φρούτα και λαχανικά».

Βήμα #2: «Καθώς ως φοιτήτρια δεν είχα τα λεφτά για να απευθυνθώ σε διατροφολόγο, ανακάλυψα apps στο κινητό μου που μπορούσαν να με βοηθήσουν. Αρχικά κατέβασα το MyFitness Pal, που με βοήθησε να καταλάβω πολλά για το σώμα μου και πόσο πρέπει να τρώω. Επίσης, με βοήθησε να βάζω στόχους και να υπολογίζω πόσο χρόνο χρειαζόμουν για να τους πετύχω. Άλλη μια εφαρμογή που με βοήθησε είναι το KeepSafe, όπου ανέβαζα φωτογραφίες από τη σταδιακή απώλεια κιλών. Το να παρατηρώ πόσο άλλαζε το σώμα μου, κρατώντας ένα φωτογραφικό ημερολόγιο, ήταν μια διαδικασία που με βοήθησε πολύ».

Βήμα #3: «Έκανα διαλείμματα στη δίαιτά μου. Στην αρχή ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, και αν τύχαινε να σπάσω τον κανόνα “όχι υδατάνθρακες”, αγχωνόμουν. Ωστόσο, στη συνέχεια κατάλαβα ότι χρειάζεται μέτρο. Ένα γεύμα, ανεξάρτητα με το πόσο μεγάλο ή …παχυντικό είναι, κατάλαβα ότι δεν επηρέαζε τη δίαιτά μου αν όλες τις άλλες μέρες παρέμενα πιστή σ’ αυτή. Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι ότι απέτυχες αν υποκύψεις σε κάτι απολαυστικό μια φορά!»

Βήμα #4: «Βρήκα τη γυμναστική που μου ταιριάζει! Δεν μου άρεσαν ποτέ τα γυμναστήρια και το τρέξιμο. Τελικά, έναν ολόκληρο χρόνο αφού είχα ξεκινήσει δίαιτα, γράφτηκα σε μαθήματα yoga. Και “κόλλησα”. Η κοιλιά μου άρχισε να σφίγγει, ενώ το μυαλό μου καθάριζε».

Βήμα #5: «Άρχισα να προετοιμάζομαι ψυχολογικά για τις αντιδράσεις των άλλων. Όταν χάνεις μερικά κιλάκια, οι άλλοι μπορεί να μην το παρατηρήσουν. Όταν, όμως, εγώ μετά από 6 μήνες είχα χάσει 10 κιλά, οι άλλοι είχαν κάτι να πουν. Για κάποιους, μάλιστα, δεν μπορούσε να γίνει κατανοητό γιατί έπρεπε να χάσω περισσότερα κιλά, αφού πλέον φαινόμουν εξαιρετικά υγιής και κανονική. Προσπάθησα να εξηγήσω στους γονείς και τους φίλους μου ότι αυτό που συμβαίνει είναι κάτι θετικό και όλα είναι υπό έλεγχο. Το να είσαι ειλικρινής και ευγενική στο ό,τι σου λένε, ανακάλυψα ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις τη γνώμη των άλλων, καλή ή κακή.»

Βήμα #6: «Θες την αλήθεια; Δεν έπιασα ποτέ τον αρχικό μου στόχο. Έχασα 34 κιλά, αλλά στο μυαλό μου είχα περισσότερα. Το πιο σημαντικό για μένα δεν ήταν να ανέβω στη ζυγαριά και να δω το «χρυσό νούμερο», αλλά η διαδικασία. Σημασία είχε για μένα να νιώσω άνετα στο σώμα μου και να φοράω τα ρούχα που ήθελα. Ένιωσα περήφανη και γεμάτη αυτοπεποίθηση για το σώμα μου πολύ πριν φτάσω το στόχο των κιλών που είχα βάλει. »

elizabeth

Credit: Popsugar