Μηδενιστής: Αποκαλύπτει στο Joytv.gr τα μυστικά για τέλειο σώμα!

Midenistis

Αν ψάξεις στα forum "μυστικά για το τέλειο σώμα", δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις πάνω σε ερώτηση για το πώς «θα αποκτήσω το σώμα του Μηδενιστή».

Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Ο 29χρονος τραγουδιστής της ραπ διαθέτει ένα από τα καλογυμνασμένα σώματα της showbiz. Mιλώντας στο joytv.gr , o Μηδενιστής αποκαλύπτει τα μυστικά του, τις δυσκολίες ώστε να αποκτήσεις το τέλειο σώμα, σε ποιο σημείο δίνει περισσότερο βάση, αλλά και τι δεν αποχωρίζεται ποτέ.

Είναι δύσκολο για έναν άντρα να αποκτήσει το τέλειο σώμα;

Γιατί για ένα άντρα; Γενικότερα θα έλεγα ότι απαιτεί θυσίες ένα "τέλειο" σώμα, που εγώ τελευταία δεν κάνω και λέω τελευταία γιατί κάποτε τις έκανα, ήταν όλη μου η ζωή, τώρα μπαααα, ωστόσο σημαντικότερο ρόλο παίζει η διατροφή όπως όλοι γνωρίζουμε. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η γυμναστική. Υπάρχουνε βέβαια και άλλοι παράγοντες που επίσης είναι πολύ σημαντικοί όπως ο ύπνος, η σωστή ανάρρωση των μυών κλπ. Τέλος, έχει να κάνει και με τον σωματότυπο, το μεταβολισμό και τη δομή του σώματος του καθένα. Άλλοι είναι τυχεροί που μπορούν να τρώνε ό,τι χειρότερο και σε διπλές ποσότητες από τους άλλους και να είναι "φέτες" και άλλοι να μετράνε τα γεύματα τους με γραμμάρια και κοιλιακούς να μην έχουν δει ακόμα....

Ποιο είναι το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείς;

Καταρχάς, να πω ότι μ’ αρέσει η γυμναστική και απέχω από τις θεωρίες των body builders. Έκανα mountain bike αλλά λόγω ενός ατυχήματος που προέκυψε, δυστυχώς δεν μπορώ πια. Τώρα πλέον στο πρόγραμμα μου έχω μόνο βάρη και τρέξιμο, όμως το ατύχημα που είχα με πήγε πίσω σε αρκετά...

Οι άντρες είναι δύσκολο να μείνουμε "πιστοί" σε πρόγραμμα διατροφής. Εσύ είσαι;

Αν είμαι σε περίοδο διατροφικού προγράμματος αυτό που κάνω είναι να περιορίζω τους υδατάνθρακες. Δηλαδή λαμβάνω υδατάνθρακες μέχρι νωρίς το απόγευμα, 16.00-17.00, και επιλέγω αυτούς που μεταβολίζονται πιο εύκολα, βρώμη, ρύζι, κλπ. Σίγουρα έχω 5 με 6 γεύματα ημερησίως και σε κάθε γεύμα κοιτάω να παίρνω τουλάχιστον 20 με 30 γραμμάρια πρωτεΐνης (ασπράδι αυγού, κοτόπουλο, μοσχάρι, σολωμό, τόνο, γαλοπούλα, γιαούρτι, κλπ).

Σε ποια σημεία του σώματος δίνεις περισσότερο προσοχή;

Θεωρώ ότι για να έχεις ένα αρμονικό σώμα πρέπει να δίνεις το ίδιο βάρος σε όλες τις μυϊκές ομάδες. Φροντίζω να τις γυμνάζω όλες κάθε εβδομάδα αφήνοντας τους το κενό ανάρρωσης που απαιτείται ως την επόμενη προπόνηση.

Βάζεις κρέμες ή οτιδήποτε άλλο;

Έχω υπάρξει στο παρελθόν υπεύθυνος πωλήσεων γνωστής αλυσίδας συμπληρωμάτων διατροφής και γενικότερα διαφόρων ειδών γυμναστικής…. Έτσι λέω ότι αυτά είναι χάσιμο χρόνου και χρημάτων και όχι δεν βάζω.

Τι δεν αποχωρίζεσαι ποτέ κατά τη διάρκεια επαγγελματικών-προσωπικών ταξιδιών;

Το lap top μου θα έλεγα, για πολλούς λόγους…. Το έχω καταρχάς μαζί μου για τα live μου. Βλέπω βίντεο πριν κοιμηθώ και πολλές φορές, που μου έρχονται ιδέες από μουσικής πλευράς, ανοίγω το πρόγραμμα που γράφω για να τις αποτυπώσω έστω και και πρόχειρα, εφόσον απαιτείται κι άλλος εξοπλισμός για αυτή τη δουλειά.