Μεσημεριανό στο γραφείο: 4 μυστικά για να είναι υγιεινό!

dinner

Βάλε στο ταπεράκι σου ένα θρεπτικό γεύμα

Έχετε βαρεθεί τα σάντουιτς, τις σαλάτες που δεν χορταίνουν ή τα μακαρόνια με κιμά; Το γεύμα στο γραφείο πρέπει να έχει ποικιλία, να είναι γευστικό και θρεπτικό. Πώς θα καταφέρετε να παίρνετε πάντα μαζί σας ένα υγιεινό και νόστιμο μεσημεριανό;

Ένα απλό ταπεράκι
Η υγιεινή διατροφή δεν είναι δύσκολη. Ένα απλό ταπεράκι με όλα τα συστατικά που χρειάζεστε για να έχετε ενέργεια είναι αρκετό. Τα όσπρια, το ρύζι, η κινόα και τα λαχανικά είναι ιδανικά για το γραφείο και μπορείτε με αυτά να φτιάξετε γεύματα που συνδυάζουν φυτικές ίνες και πρωτείνη!

Διάβασε τη συνέχεια στο Unique By Ermes