Επίπεδη κοιλιά εδώ και τώρα: Να τι δεν πρέπει να λείπει απ’ το τραπέζι σου!


Θέλουμε φλατ κοιλιά και πόδια χωρίς κυτταρίτιδα και τα θέλουμε τώρα! Εκτός των γνωστών γυμναστικών tips και διαιτητικών tricks, υπάρχει ένας ακόμη τρόπος να αδυνατίσεις. Τρώγοντας! Δεν μας πιστεύεις; Κι όμως υπάρχουν λιποδιαλυτικές υπερτροφές που σε κάθε μπουκιά, χάρη στην θερμογόνο και αντιοξειδωτική τους δράση, βοηθούν στο να κάψεις θερμίδες, δίνουν μια τεράστια ώθηση στο μεταβολισμό σου, κάνοντάς τον να καίει ακόμη περισσότερες θερμίδες, ακόμη κι αν εσύ απλά κάθεσαι, για να μην αναφέρουμε τα τεράστια οφέλη που έχουν στον οργανισμό σου!

Αγγούρι: Είναι καταπληκτικά για την καύση του λίπους.Όχι μόνο οι σπόροι του περιέχουν διεγερτικές ιδιότητες, που μπορεί να αυξήσουν το ρυθμό του μεταβολισμού, αλλά είναι πλούσια σε θείο και σιλικόνη – δύο συστατικά που βοηθούν στην καύση του λίπους. Για ένα σούπερ συνδυασμό που θα ενισχύσει το μεταβολισμό σου, πρόσθεσε ψιλοκομμένο αγγούρι πάνω από ένα πικάντικο φαγητό για να το δροσίσει.

Σπανάκι: Προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό, κι αποτελεί μια φανταστική πηγή αντιοξειδωτικών, καλίου, σιδήρου, μαγνησίου, βιταμίνης Β (η οποία είναι ιδιαίτερα καλή για την ενίσχυση του μεταβολισμού) και C. Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε θερμίδες, κάτι που σε βοηθάει να παραμείνεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Ελαιόλαδο: Τα πολυακόρεστα λίπη, όπως αυτά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο μειώνουν το αίσθημα πείνας, ενώ το ελαιόλαδο περιέχει μια χημική ουσία, η οποία βοηθά στη διάσπαση του περίσσιου λίπους στο σώμα. Πρόσθεσε ελαιόλαδο στις σαλάτες και χρησιμοποίησέ το ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση αντί για βούτυρο ή ηλιέλαιο.

Μπρόκολο: Δεν είναι τυχαίο που είναι συνδεμένο με τη δίαιτα και την υγιεινή διατροφή. Πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε θερμίδες, ενισχύει το μεταβολισμό σου χάρη στα δεκάδες θρεπτικά συστατικά που περιέχει. Κάθε μικρό «κλωναράκι» περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμινών Α και C, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, και πρωτεΐνες, καθιστώντας το μπρόκολο  ένα από τα πιο ευεργετικά είδη τροφίμων που μπορείς να φας.

Λεμονόχορτο: Χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην ασιατική κουζίνα χάρη στις καθαριστικές και αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες που έχει. Υπάρχουν μάλιστα αποδείξεις που μαρτυρούν ότι κάποια χημικά στοιχεία που περιέχει βοηθούν στην καύση του λίπους και τη μείωση της χοληστερόλης. Για να λαμβάνεις τις ευεργετικά συστατικά του, προμηθεύσου πράσινο τσάι με λεμονόχορτο.

Πράσινο τσάι: 4 κούπες πράσινου τσαγιού καθημερινά μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις έως και 3 κιλά μέσα σε 8 εβδομάδες, σύμφωνα με το American Journal of Clinical Nutrition. Αυτό οφείλεται σε ένα συστατικό (EGCG) που περιέχεται στο ρόφημα το οποίο δίνει προσωρινά μια τεράστια ώθηση στον μεταβολισμό από την πρώτη κιόλας γουλιά.

Σκόρδο και κρεμμύδια: Είναι ένα δυναμικό δίδυμο, το οποίο διασπά την χοληστερόλη και μας βοηθά να καίμε λίπος. Μας προστατεύει από καρδιακές παθήσεις,

Πιπέρι Cayenne: Είναι ένα καυτό μπαχαρικό, το οποίο μειώνει τον κίνδυνο ινσουλίνης από υπερβολική ταχύτητα στον μεταβολισμό και μειώνει την γλυκόζη στο αίμα.

Turmeric: Δημοφιλές μπαχαρικό, το οποίο χρησιμοποιείται στην Ινδική κουζίνα. Προστατεύει το συκώτι και μεταβολίζει τα λίπη, μειώνοντας το ποσοστό λίπους αποθήκευσης στα ηπατικά κύτταρα.

Κανέλα:Δεν μυρίζει απλά υπέροχα, αλλά μας βοηθάει και να αδυνατίσουμε. Η κανέλα συνιστάται συχνά σε δίαιτες  ως συμπλήρωμα  διατροφής, αφού περιορίζει κατά πολύ την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, διεγείροντας την παραγωγή ινσουλίνης.Ερευνητές από τις Ηνωμένες Πολιτείες Υπουργείο Γεωργίας έδειξαν ότι ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα βοηθάν στον μεταβολισμό της ζάχαρης, μέχρι και είκοσι φορές καλύτερα από ότι τα τρόφιμα που δεν τρώγονται με κανέλα!

Tα αυγά: Ιδανικά για το πρωινό σου, αφου χάρη στην πρωτεΐνη που περιέχουν θα σε γεμίσουν ενέργεια για όλη τη μέρα και θα μας κρατήσουν χορτάτες για πολύ περοσσότερο.

Αχλάδια και μήλα: Αυτά τα δύο φρουτά δεν λείπουν απο καμία δίαιτα και όχι άδικα, αφού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μας βοηθάνε να αποφεύγουμε τα μικρό- τσιμπήματα κατά την διάρκεια της ημέρας.

Grapefruit: Ακόμη κι αν δεν αλλάξεις τίποτα στη διατροφή σου, έρευνες έχουν αποδείξει πως μπορεί να σε βοηθήσει να αδυνατίσει τρώγοντας μισό grapefruit την ημέρα πριν από κάθε γεύμα Μειώνει τα επίπεδα της ινσουλίνης και αναγκάζει το σώμα να μετατρέπει τις θερμίδες σε ενέργεια και όχι σε παχάκια.

Άπαχο μοσχαρίσιο κρέας: Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και κατά την διάρκεια μιας δίαιτας, τρώγοντας την κατάλληλη ποσότητα, μας βοηθά να καίμε λίπος και παράλληλα να διατηρούμε την μυϊκή μας μάζα.

Στρείδια: Όλα τα θαλασσινά είναι χαμηλά σε θερμίδες, υψηλά σε πρωτεΐνες και βιταμίνη Β, αλλά τα μύδια, τα στρείδια και τα χτένια είναι πλούσια και σε σίδηρο. Το σώμα σου χρειάζεται σίδηρο για να μεταφέρει το οξυγόνο παντού κι αν οι μύες δεν έχουν αρκετό οξυγόνο δεν θα κάψουν αρκετό λίπος.

Ξηροί καρποί: Μία μικρή ποσότητα σε καθημερινή βάση (μια χούφτα ωμά αμύγδαλα ή καρύδια, λίγες σταφίδες, κ.λπ) περιορίζει το συναίσθημα πείνας και αναγκάζει τον οργανισμό σου να «κατάσταση πείνας» στην οποία τον υποβάλεις, αναγκάζοντας τον ταυτόχρονα να «αποθηκεύει» ενέργεια αντί για λίπος.

Δημητριακά ολικής άλεσης: Το σώμα σου καίει δύο φορές περισσότερες θερμίδες στην προσπάθειά του να διασπάσει τις τροφές ολικής άλεσης, ειδικά εκείνες που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως η βρώμη και το καφέ ρύζι.

Βρώμη: Είναι τόσο πλούσια σε φυτικές ίνες που 1 μόνο μερίδα μπορεί να σε βοηθήσει να νιώθεις χορτάτη όλη μέρα, ενώ ταυτόχρονα ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βοηθά στις καύσεις λίπους.

Φακές: Μια κούπα φακές εκτός του ότι θα σου προσφέρει το 35% της ημερήσιας ποσότητας σιδήρου που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου. Ο σίδηρος είναι πολύ απαραίτητος για την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού και η έλλειψή του (αν και καθόλου σπάνια) είναι συχνά ο κρυφός ένοχος πίσω από μια κολλημένη ζυγαριά.

Φιλέτο κρέας: Γενικά η πρωτεΐνη έχει ιδιαίτερα θερμογόνα δράση. Μπορείς να κάψεις τουλάχιστον 30% των θερμίδων που περιέχονται στις τροφές αυτές κατά τη διάρκεια της πέψης, κάτι που σημαίνει πως ένα στήθος κοτόπουλο που περιέχει 300 θερμίδες, απαιτεί 90 θερμίδες για να διασπαστεί.

Μαύρη σοκολάτα: Ω,ναι! Είχαμε ήδη πολλούς λόγους να αγαπάμε τη σοκολάτα και τώρα έχουμε ακόμη περισσότερο! Σύμφωνα με έρευνες η μαύρη σοκολάτα δίνει έξτρα ώθηση στο μεταβολισμό σου, κάνοντας τον οργανισμό να καίει περισσότερο λίπος και θερμίδες. Για να μην αναφέρουμε πως από τη στιγμή που δεν τη στερούμαστε οι λιγούρες είναι πολύ πιο αντιμετωπίσιμες.

Τώρα ξέρεις! Τέρμα οι δικαιολογίες. Φλατ κοιλίτσα, ετοιμάσου να γίνεις δική μας!