Διατροφή: Τι πρέπει να προσέχουμε μετά τη γυμναστική

gym

Έτσι δεν θα πεινάς μετά το γυμναστήριο

Ηγυμναστική μπορεί να μας βοηθά να χάσουμε πόντους, λίπος και κιλά όμως αυξάνει και την όρεξή μας. Μετά από το κάψιμο θερμίδων στο γυμναστήριο, ο οργανισμός μας μάς στέλνει μήνυμα για να αναπληρώσουμε την ενέργεια και τις θερμίδες που χάσαμε! Πώς θα καταφέρουμε λοιπόν να μην πεινάμε μετά τη γυμναστική ώστε να πετύχουμε πιο εύκολα τους στόχους μας;

Μην αυξήσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε
Στόχος της γυμναστικής είναι να καίμε περίπου 500 θερμίδες καθημερινά ώστε να μειώσουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε καθημερινά. Για αυτό μην αυξήσετε τις θερμίδες μέσω της διατροφής.

Διάβασε τη συνέχεια στο Unique By Ermes