Γιατί πεινάς μετά το γυμναστήριο; Πώς δεν θα ξεφύγεις από τη δίαιτά σου!


Αν νομίζεις ότι με τη γυμναστική θα χάσεις αμέσως κιλά, σκέψου καλύτερα! Κάποιος που γυμνάζεται και καίει θερμίδες αισθάνεται αμέσως πως πρέπει να αναπληρώσει τις θερμίδες που έχασε. Για αυτό πολλοί μετά το διάδρομο πέφτουν με τα μούτρα στο φαγητό με αποτέλεσμα πολλές φορές να πάρουν κιλά αντί να χάσουν.

Τι να κάνεις κάθε φορά που γουργουρίζει η κοιλιά σου μετά το γυμναστήριο; Υπάρχει τρόπος να μην πέσεις στην παγίδα και να καταφέρεις να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή ενώ γυμνάζεσαι;

  1. Υπολόγισε τις θερμίδες που έκαψες. Εάν γυμνάζεσαι για περίπου μισή ώρα καθημερινά τότε λογικά δεν υπάρχει λόγος να αυξήσεις τις θρμίδες που καταναλώνεις.
  2. Ξεχώρισε την πείνα από την επιθυμία… για φαγητό! Μετά τη γυμναστική είναι λογικό να θέλεις να αναπληρώσεις τις θερμίδες, όμως καλό είναι να φας όταν θα πεινάσεις πραγματικά ή σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθείς.
  3. Φάε μια μπανάνα πριν από το γυμναστήριο για να σου δώσει ενέργεια ή πιες ένα smoothie μετά!
  4. Μάθε το σώμα σου. Η κατανάλωση υγιεινών και θρεπτικών γευμάτων θα σε μάθει να καταλαβαίνεις πότε πεινάς πραγματικά αφού δεν θα αισθάνεσαι λαιμαργία συνέχεια.
  5. Προτίμησε γιαούρτι με φρούτα ή μπισκότα ή ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας για τις ώρες που θέλεις οπωσδήποτε κάτι να φας. Έτσι δεν θα πέσεις με τα μούτρα σε ένα κουτί με ντόνατ!