Απαλλάξου από τα παχάκια γύρω από τη μέση με 3 κινήσεις

71fa2e2f536cc8c24d95749d1a5b87f5

Τα παχάκια γύρω από τη μέση ή love handles ταλαιπωρούν τις περισσότερες γυναίκες, αφού δεν φεύγουν και τόσο εύκολα. "Είναι το πρόβλημα όσων τρώνε παραπάνω. Αυτό το μέρος του σώματος συσσωρεύει εύκολα λίπος και είναι δύσκολο να αλλάξει" εξηγεί η Barry Jay, ιδρύτρια του Barry's Bootcamp, ενός προγράμματος που αγαπούν σχεδόν όλοι οι celebrities, όπως οι Katie Holmes, Alanis Morissette και Kim Kardashian.

Στην προσπάθειά σου να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος, ζήτα τη βοήθεια ενός διατροφολόγου σχετικά με το πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις ανάλογα με το βάρος, το ύψος, την ηλικία και τα επιθυμητά κιλά που θέλεις να φτάσεις. "Η γυμναστική παίζει ρόλο, αλλά το φαγητό αποτελεί το 85%  της προσπάθειας" τονίζει η Jay. Από τη στιγμή λοιπόν, που ακολουθείς μία σωστή δίαιτα, κάνε τις παρακάτω 3 ασκήσεις μία φορά την  εβδομάδα:

Πλαϊνές κάμψεις

Πλαϊνές κάμψεις

  • Στάσου όρθια με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και τα χέρια στη μέση.
  • Κάνε κάμψη στη μία πλευρά τεντώνοντας το ένα χέρι προς τα κάτω.
  • Άλλαξε πλευρά και κάνε το ίδιο με το άλλο χέρι.
  • Κάνε 100 επαναλήψεις.
Πλαϊνές κάμψεις

Πλαϊνές στροφές

  • Βάλε το χέρι σου στο κεφάλι, με τον αγκώνα προς τα έξω και τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά.
  • Απομόνωσε τον κορμό, στρίβοντας προς τη μία πλευρά, χωρίς να κουνήσεις καθόλου τους γοφούς.
  • Επανέλαβε την στροφή από την άλλη πλευρά.
  • Κάνε 100 επαναλήψεις.
Jack Knives

Jack Knives

  • Ξάπλωσε σε ένα στρώμα με τα χέρια και τα πόδια ίσια προς τα πάνω.
  • Σήκωσε τα χέρια σου προς τις μύτες των ποδιών σου, σχηματίζοντας και με τα πόδια γωνία 90 μοιρών και κρατώντας τους ώμους κάτω.
  • Επέστρεψε στην αρχική σου θέση, ώστε να ξεκουράσεις χέρια και πόδια.
  • Κάνε 40 επαναλήψεις.